kpilogo shields

Various R silyl methacrylates (with R=t-butyl dimethyl (1), t-butyl diphenyl (2), and diphenyl methyl (3)) were copolymerized with methyl methacrylate (MMA) in bulk at 60°C, and the reactivity ratios were determined. In all cases, the electronegativity of silicon leads to r2 having values which were less than one. The superimposition of this effect on the steric effect produces rt values which are also less than one. 1 was copolymerized with methyl acrylate (MA) under the same conditions. Despite the effect of the vinyl methyl group of 1, rl is found to be equal to one in this case. This is confirmation of a steric effect in which both macroradical and monomer are sterically hindered. Homopolymerization reactions were carried out using methacrylates 1, 2, and 3 and triphenylsilyl methacrylate (4) in order to determine their kinetic constants, and also to examine the influence provided by the R substituents on the silicon. The following order of reactivity was revealed: 1 >2>3> 4. This showed that the phenyl substituent de-activated the macroradical, an observation which correlated with the relative reduction in electronic density of the: monomer double bond in this series of compounds.

Посилання на статтю:

Triorganosilyl methacrylates: kinetic studies of radical homopolymerization and radical copolymerization with methyl methacrylate / P. Durand, A. Margaillan, M. Camail* and J. L. Vernet // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 4392-4396.

Triorganosilyl methacrylates: kinetic studies of radical homopolymerization and radical copolymerization with methyl methacrylate - Завантажити.

 

Корисні статті

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.