kpilogo shields

Various R silyl methacrylates (with R=t-butyl dimethyl (1), t-butyl diphenyl (2), and diphenyl methyl (3)) were copolymerized with methyl methacrylate (MMA) in bulk at 60°C, and the reactivity ratios were determined. In all cases, the electronegativity of silicon leads to r2 having values which were less than one. The superimposition of this effect on the steric effect produces rt values which are also less than one. 1 was copolymerized with methyl acrylate (MA) under the same conditions. Despite the effect of the vinyl methyl group of 1, rl is found to be equal to one in this case. This is confirmation of a steric effect in which both macroradical and monomer are sterically hindered. Homopolymerization reactions were carried out using methacrylates 1, 2, and 3 and triphenylsilyl methacrylate (4) in order to determine their kinetic constants, and also to examine the influence provided by the R substituents on the silicon. The following order of reactivity was revealed: 1 >2>3> 4. This showed that the phenyl substituent de-activated the macroradical, an observation which correlated with the relative reduction in electronic density of the: monomer double bond in this series of compounds.

Посилання на статтю:

Triorganosilyl methacrylates: kinetic studies of radical homopolymerization and radical copolymerization with methyl methacrylate / P. Durand, A. Margaillan, M. Camail* and J. L. Vernet // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 4392-4396.

Triorganosilyl methacrylates: kinetic studies of radical homopolymerization and radical copolymerization with methyl methacrylate - Завантажити.

 

Корисні статті

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.