kpilogo shields

This paper discusses the miscibility of cellulose/poly(ethylene oxide) (PEO) blend systems from the view point of the relationship between hydrogen bond formation and regiochemistry of hydroxyl groups in cellulose. Thermodynamic examination of the systems using 2,3-di-0- and 6-O-methylcelluloses (23MC and 6MC) as cellulose model compounds was carried out by differential scanning calorimetry. The values of two parameters, interaction energy density characteristic, B, and interaction parameter, Z12, assessed by the thermodynamic analyses indicated evidence of polymer-polymer interaction in 23MC/PEO blends and lack of interaction between 6MC and PEO in their blends. Optical microscopic observation of the blend systems revealed the same phenomena. Results of the two investigations support our proposal of a regiochemical effect of hydroxyl groups in cellulose analysed by Fourier transform i.r. spectroscopy; that is, primary hydroxyl groups at the C6 position of the glucose unit of cellulose interact predominantly with ether oxygen in PEO, while secondary hydroxyls at the C2 and C3 positions are not engaged in hydrogen bonding. However, in pure cellulose/PEO blend each negative magnitude of the values was much larger than the sum of the values of each parameter for the 23MC/PEO and 6MC/PEO blends, indicating the presence of secondary polymer-polymer interaction.

Посилання на статтю:

Intermolecular hydrogen bonding in cellulose/poly(ethylene oxide) blends: thermodynamic examination using 2,3-di-0- and 6-O-methylcelluloses as cellulose model compounds / Tetsuo Kondo and Chie Sawatari // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 4423-4428.

Intermolecular hydrogen bonding in cellulose/poly(ethylene oxide) blends: thermodynamic examination using 2,3-di-0- and 6-O-methylcelluloses as cellulose model compounds - Завантажити.

 

Корисні статті

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.