kpilogo shields

The new acetylene-terminated monomers i, l'-(1-methylethylidene)bis [4-(4-ethynylphenyl)methoxy] benzene and 1,3-bisl'(4-ethynylphenoxy)methyl]benzene (VI) were prepared in 50% and 60% overall yield, respectively. The three-step synthesis involved: (a) a Williamson reaction between ~,4-dibromotoluene and bisphenol A, or ~,~'-dichloro-m-xylene and 4-bromophenol, giving the bromo-terminated compounds 1,1'-(1-methylethylidene)bisl'4-(4-bromophenyl)methoxy]benzene or 1,3-bis[(4-bromophenoxy)methyl]benzene, respectively; (b) palladium-catalysed cross-coupling with 2-methyl-3-butyn-2-ol, affording the corresponding alkynyl tertiary alcohols from which catalyst residues were removed by treatment with diaminoethane; and (c) removal of the acetone protecting group in the presence of KOH. The low melting point of VI (102-104°C) makes it suitable for catalysed cure studies

Посилання на статтю:

Synthesis of acetylene-terminated monomers: 1,1 '- (1 - methylet hyl idene) bis [4- (4- ethynylphenyl) methoxy] benzene and 1,3-bis[(4-ethynylphenoxy)methyl] benzene / William E. Douglas* and Andrew S. Overend // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 4462-4464.

Synthesis of acetylene-terminated monomers: 1,1 '- (1 - methylet hyl idene) bis [4- (4- ethynylphenyl) methoxy] benzene and 1,3-bis[(4-ethynylphenoxy)methyl] benzene - Завантажити.

 

Корисні статті

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.