kpilogo shields

The determination of the conformation of molecular chains and modes of packing of poly[ethylene-l,2- bis(phenoxy)ethane-4,4'-dicarboxylate] and its chlorinated derivatives is assisted by the X-ray crystallographic analysis and energy calculations of three model compounds. Molecules of dimethyl 1,2-bis(phenoxy)ethane- 4,4'-dicarboxylate are packed in an orthorhombic crystal system, space group Pbca, with a = 6.374(4) A, b = 35.094(6) A, c = 7.124(5)A, and z = 4. The molecule has a crytallographic centre of symmetry at the centre of the CH2-CH2 bond and the two ether O atoms are oriented anti to each other. Molecules of dimethyl 1,2-bis(2-chlorophenoxy)ethane-4,4'-dicarboxylate are packed in a monoclinic crystal system, space group C2/c, with a = 12.712(2)A, b = 7.594(1),~, c = 18.709(2)A, fl = 100.06(1) °, and z = 4. The molecule has a crystallographic two-fold axis at the centre of the CH2-CH2 bond and the O-CH2-CH2-O torsion angle of 69.9 ° makes the conformation of this part of the molecule gauche. Molecules of dimethyl 1,2-bis(2,6-dichlorophenoxy)ethane-4,4'-dicarboxylate are packed in a monoclinic crystal system, space group P21/n, with a = 4.041(2)/~, b = 12.799(1)•, c = 18.8528(9)/It, fl = 91.36(1) ° and z = 2. The molecule has a crystallographic centre of symmetry at the centre of the CH2-CH 2 bond and the two ether O atoms are oriented anti to each other. CH2-CH 2 bond shortenings were observed in the three model compounds. The crystal structures were compared with energy-minimized molecular structures using the semi-empirical quantum-mechanical method MNDO, giving results in substantial agreement

Посилання на статтю:

Model compounds for high modulus aromatic polyether-esters. X-ray structures and energy calculations of dimethyl 1,2-bis(phenoxy)ethane-4,4'-dica rboxylate and its chlorinated derivatives / Yukishige Kitano* and Akira Ishitani // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 5179-5184.

Model compounds for high modulus aromatic polyether-esters. X-ray structures and energy calculations of dimethyl 1,2-bis(phenoxy)ethane-4,4'-dica rboxylate and its chlorinated derivatives - Завантажити.

 

Корисні статті

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.