kpilogo shields

Morphological studies have been carried out in detail by means of differential scanning calorimetry, polarizing and scanning electron microscopies, small-angle light scattering, X-ray diffraction, infra-red spectroscopy and refractive-index measurements for oriented specimens of thermotropic liquid-crystalline polyesters with so-called two-dimensional mesogenic units along the polymer chains, which were synthesized by solution polycondensation of the monomers 4,4'-(alkylene dioyldioxy)dibenzoyl dichloride and 2,5-dihydroxyl-l,4-phenylene di-p-alkyloxybenzoate at low temperatures. All the studied polyesters, designated respectively as P(2,6), P(2,8) and P(5,8), were found to exhibit nematic liquid-crystalline behaviour above their melting points. Mat-like or banded textures have been observed in oriented films of these specimens, which were prepared by shearing in the mesomorphic state and subsequent quenching to room temperature. More regular and perfect bands were exhibited in specimen P(2,8) than in P(5,8) and P(2,6), and their average bandwidths evaluated optically were around 6, 8 and 12 pm, respectively. These three specimens had different molecular weights, and such differences were found to influence strongly the features and ease of formation of the banded structure: the bandwidth was decreased and band quality was improved with increasing molecular weight. Furthermore, bandwidth could also be changed sensitively on varying the shearing rate during preparation of oriented specimens. In the case of P(2,8), the orientation direction of fibrils aggregated by polymer chains was found to deviate from the shearing direction alternately by a deviation angle of about ___ 30 °, on going from band to band. Based on the scanning electron microscope observations and X-ray diffraction data, it was understood that the zigzag planes of oriented fibrils, which have average diameter ranging from 50 to 100 nm, are parallel or nearly parallel to the specimen surface, and they are stacked layer-like along the specimen thickness direction. Moreover, it was suggested from the three-dimensional infra-red spectra and refractive-index data that the planes including the intersected X-shaped mesogens may be oriented parallel or nearly parallel to the zigzag plane or film surface, and all the phenylene rings tend to orient their planes parallel to the zigzag plane as a whole. The banded texture and its interior structure were found to be quite thermally stable even at temperatures somewhat higher than the isotropization point of the unoriented polymer, suggesting that the thermal motions of individual polymer chains are severely limited and do not easily destroy the fibrillar structure and other supermolecular structures formed in the process of preparing oriented films.

Посилання на статтю:

Morphological studies of oriented specimens of thermotropic liquid-crystalline polyesters with two-dimensional mesogenic units / Jianan Hou, Wei Wu, Deyan Shen and Mao Xu // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 699-705.

Morphological studies of oriented specimens of thermotropic liquid-crystalline polyesters with two-dimensional mesogenic units - Завантажити.

 

Корисні статті

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.