kpilogo shields

The solubility properties of amorphous poly[2,2-dicyano-l-[2-(2-(methacryloyloxy)ethyldimethylammonio)- ethoxy]-ethenolate] (zwitterionic lateral group of/~ = 25.9 D) investigated in 43 solvents of widely differing polarity may be interpreted in terms of solvent molar refractivity (dispersion interactions), dipole moment (dipolar interactions), basicity (donor-acceptor interactions with the ammonium site) and hydrogen-bonddonating power (hydrogen bonding to the anionic site). In dimethylformamide, representative of strongly dipolar aprotic media, the phase diagram is characterized by a lower critical solution temperature corresponding to a lower 0 temperature of about 65.8 + 1 °C. Coil expansion at 25°C, as derived from intrinsic viscosity measurements, is an increasing function of the concentration of added lithium salts (~< 1.5 tool 1-1), and the order of anion efficiency is CI- > Br- > I- > C10?. In trifluoroethanol, representative of weakly associated and strongly protic solvents, the addition of tetramethylammonium salts (~< 1 mol 1-1) results in coil expansion only in the case of the more polarizable C10? and I- anions, while CI- and Br- promote chain collapse. The hydrophobic polyzwitterion becomes water soluble at 25°C only in the presence of high salt concentrations, such as NaSCN > 2.5 mol 1-1, ZnC12 > 5 mol 1-1, C2HsNH~-NO 3 > 6 tool 1-1, and the phase diagram is characterized by an upper critical solution temperature strongly dependent on salt concentration (dT/d[NaSCN] =-70°Clmol - 1). In strongly acidic media, such as concentrated H2SO 4, HC104 aqueous solution (40-60 wt%) or methanesulfonic acid, partial protonation of the anionic sites transforms the polyzwitterion into a water soluble cationic polyelectrolyte.

Посилання на статтю:

Poly(ammonio alkoxydicyanoethenolate)s as new hydrophobic and highly dipolar polyzwitterions: 3. Solubility properties / Marie-Laure PujoI-Fortin and Jean-Claude Galin // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 1462-1472.

Poly(ammonio alkoxydicyanoethenolate)s as new hydrophobic and highly dipolar polyzwitterions: 3. Solubility properties - Завантажити.

 

Корисні статті

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.