kpilogo shields

The orientation induced by stretching uniaxially in the solid state two semi-crystalline miscible blends of poly(e-caprolactone) (PCL) with poly(viny1 chloride) (PVC) and poly(styrene-co-acrylonitrile) (SAN) was investigated by infrared dichroism. In both cases, the deformation of the solution-cast films, having a high PCL crystallinity degree of about 50% and containing up to about 40 wt% of PVC or SAN, leads rapidly to a very high segmental orientation for the crystalline PCL as a result of a structural transformation from lamellae to microfibrils. Meanwhile, the amorphous components, being miscible and located in the interlamellar regions inside the spherulites, show a much lower orientation as compared with the crystalline PCL regardless of the blend composition. SAN is found to orient to the same degree as the amorphous PCL in the PCWSAN blends, while the orientation of PVC is higher than that of the amorphous PCL in the PCL/PVC blends. Furthermore, the slow crystallization of PCL in blends containing around 40% of PVC made it possible to follow the orientation behaviour as a function of the crystallization time by stretching a series of films before and after the crystallization of PCL started. It was found that, even with as little crystalline PCL as 5% of the total blend weight, the stretching-induced crystalline orientation is almost as high as for the samples with high degrees of crystallinity. A stretching-induced crystallization forming microfibril-like crystallites of PCL is suggested to be at the origin of the high crystalline orientation for those blends, which have a dominant proportion of amorphous components during the stretching, instead of the transformation of existing lamellae to the microfibrillar structure for stretched highly crystalline blends

Посилання на статтю:

Molecular orientation in crystalline miscible blends / Daniel Keroacka, Yue Zhaoa, Robert E. Prudhommebl // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 243–251.

Molecular orientation in crystalline miscible blends - Завантажити.

 

Корисні статті

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.