kpilogo shields

The thermal degradation of poly(3-nitratomethyl-3-methyloxetane), also called polynimmo, an important high-energy binder used in propellant formulations, has been examined by a variety of spectroscopic methods combined with exhaustive chromatography. Degradation results in the gradual increase in intensity of two main new absorptions around 1729 and 1550 cm-1 in the solution infrared (ir.) spectrum of polynimmo. The band at 1729 cm-1 is attributed to the carbonyl group in a formate ester of which the associated formate proton and carbonyl carbon are clearly visible in the 'H and 13Cn.m.r. spectra at 8.1 and 162 ppm, respectively, and can be cross-correlated by two-dimensional n.m.r. The absorption at 1550 cm-1 is attributed to the asymmetric stretch of a nitro group attached to a tertiary carbon. We propose that this nitro species is formed by the recombination of NOa, following the loss of NO* and subsequent elimination of CHPO from the polynimmo side-chains, with the resulting carbon radical. The assignment of this nitroalkane was confirmed by electrospray mass spectrometry, (including collision-induced decomposition studies) and n.m.r. spectroscopic characterization of a nearly pure sample of the cyclic tetrameric nitro species isolated from pyrolysed polynimmo using column chromatography. Degradation also results in the development of a strong electron spin resonance absorption attributed to a nitroxide radical produced in a secondary reaction

Посилання на статтю:

Mechanism of the thermal degradation of prepolymeric poly(3-nitratomethyl-3-methyloxetane) / Terence J. Kemp, Zachary M. Barton, Anthony V. Cunliffe // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 65–93.

Mechanism of the thermal degradation of prepolymeric poly(3-nitratomethyl-3-methyloxetane) - Завантажити.

 

Корисні статті

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.