kpilogo shields

The syndiotacticity-rich (syndiotactic diad content of 57-65%) high molecular weight (number-average degree of polymerization of 4500-20 000) poly(viny1 alcohol) (PVA) microfibrillar fiber was directly produced via the saponification reaction of poly(viny1 pivalate) (PVPi) by controlling structural factors such as molecular weight and stereoregularity of PVA chains, and appetence between PVA and solvent without existing spinning procedures. By examining and observing the changes of flow birefringence, shear viscosity of reaction solution, degree of saponification, and shape of reaction product during the saponification reaction, the following novel formation mechanism of high strength microfibrillar PVA fiber is proposed. As PVPi converts into syndiotactic PVA by means of saponification using saponifying agents containing water, an oriented gel structure appears first by the interaction between water and hydroxyl groups of syndiotactic PVA formed during the saponification reaction, and then the microfibrillar structure is formed by the collapse of water-PVA interbridges and the resultant chain packing between syndiotactic PVA molecules. The larger the syndiotacticities of both PVPi and PVA, the higher the molecular orientation and the smaller the hydroxyl groups in P(VPi-VA) copolymer needed for in situ fibrillation. The well oriented microfibrillar PVA fiber prepared by such a manner had irregular cross-sections, needle-point-like ends, accumulated ultrafine microfibril structure.

Посилання на статтю:

In situ fibrillation of poly(viny1 alcohol) during saponification of poly(viny1 ester) (I). Chemorheological and morphological investigations of in situ fibrillation / Won Seok Lyoo, Wan Shik Ha // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 497–505.

In situ fibrillation of poly(viny1 alcohol) during saponification of poly(viny1 ester) (I). Chemorheological and morphological investigations of in situ fibrillation - Завантажити.

 

Корисні статті

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.