kpilogo shields

Phenylacetylene (PA) and 1-hexyne (HX) were copolymerized in solution using two kinds of Ziegler-Natta catalysts, Ti(On-Bu),-AlEts and Fe(acac)s-AlEt,, in toluene and by metathesis with the WC16-Ph$n initiating system in toluene and 1, 4-dioxan. The compositions of copolymers, obtained under various monomer charge ratios in the range of 5-95 mol% of PA or HX, were determined from their 200 MHz 'H n.m.r. spectra. The experimental data processed according to the Kelen-Ttidos approach and, for comparison, by using a non-linear least squares curve-fitting procedure indicated that, for the four investigated systems, the copolymerization process of the PA/HX-pair can be adequately described by the terminal-unit model. The reactivity ratio values calculated from both methods were the same. Based on these findings, the relative reactivity of two acetylenic monomers was discussed. Interestingly, the results obtained with the Ziegler-Natta catalysts showed that the propagation step mechanisms changed greatly not only with the type of transition metal compound [Ti(On-Bu)4 and Fe(acac)J, but also with the chemical nature of ligands bonded to transition metal [Fe(acac)s and Fe(propionate)s]. On the other hand, the reaction promoted by W-containing metathesis initiator was found to be strongly dependent on the polymerization solvent. The numberaverage molecular weights of copolymer samples and the number-average sequence lengths of PA and HX-units were also reported.

Посилання на статтю:

Copolymerization of phenylacetylene and 1-hexyne using Ziegler-Natta and metathesis catalyst systems: copolymer compositions and reactivity ratios by 'H n.m.r. spectroscopy / Sandrine Duel, Alain Petit // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 589–597.

Copolymerization of phenylacetylene and 1-hexyne using Ziegler-Natta and metathesis catalyst systems: copolymer compositions and reactivity ratios by 'H n.m.r. spectroscopy - Завантажити.

 

Корисні статті

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.