kpilogo shields

The substution reaction of poly(viny1 chloride) (PVC) with sodium thiobenzoate has been performed in two series of solvents differing in molecular structure. One series includes cyclohexanone and the other includes more basic solvents, such as N-methylpyrrolidone and N,Ndimethylformamide. The evolution of unreacted iso-, hetero- and syndiotactic triad contents with degree of substitution has been followed by 13C NMR spectroscopy. In the former type of solvent, the mm located at the end of long isotactic sequences react exclusively. Then, the heterotactic triad mr is involved in the reaction. The latter type of solvent does not discriminate between either structure from the outset of the reaction, as is the case for the former group of solvents at conversions higher than roughly 7%. Only a small fraction of mmr tetrads reacts occasionally by the central chlorine of its mr triad instead of the mm. Through the foregoing results, the mechanisms of substitution, as proposed in a previous work, have been confirmed to be independent of the type of solvent utilized. The approach to the local configurational nature of the mechanisms is discussed on the grounds of the FTIR results. The same reaction has also been studied in aqueous suspension in the presence of a phase-transfer catalyst. In this experimental system, the behaviour of the modified samples in relation to the evolution of the content of mmr and rrmr structures rather approximates to that obtained for basic solvents. On the whole, the results, as analysed in the light of earlier work, provide some novel ideas on the role of the tacticity-dependent microstructure and the related local conformations in the chemical reactions of PVC.

Посилання на статтю:

Local chain configuration dependence of the mechanisms of analogous reactions of poly(viny1 chloride) 4. Nucleophilic substitution with sodium thiobenzoate / N. Guarrotxena, G. Martinez, J. Mill // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 629–636.

Local chain configuration dependence of the mechanisms of analogous reactions of poly(viny1 chloride) 4. Nucleophilic substitution with sodium thiobenzoate - Завантажити.

 

Корисні статті

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.