kpilogo shields

Both viscoelastic and plastic properties were investigated on random copolymers of methylmethacrylate (MMA) and N-methyl-glutarimide (GIM) in the range 0–76 mol%. All the measurements were performed on samples quenched from the melt in order to break free from physical aging effects. Dynamic mechanical experiments were performed at very low deformation and temperatures ranging from - 150°C up to the glass transition temperature (T g) region. Increase in GIM amount improves the thermomechanical stability of the copolymers, as revealed by the increase of both T g and a relaxation temperature. In the b relaxation region, the E⬙ loss peak first decreases in amplitude with increasing GIM content and then broadens further and finally spreads out till the onset of the a peak at the largest GIM amounts. A quantitative analysis of the b relaxation phenomena was performed by considering the loss compliance J⬙ instead of the loss modulus E⬙. It turns out that in the low temperature range (¹80°C–0°C) the mechanical damping associated with the MMA motions is stronger for MMA– GIM than for MMA–MMA linkages; in addition, the mechanical damping associated with the motions of the GIM units is very low. By contrast, in the high temperature range (30°C to about 100°C), the mechanical damping associated with the MMA motions drops with increasing GIM amount, whereas a significant damping coming from the GIM units is observed. These results suggest that the b relaxation would mainly consist of MMA isolated motions at low temperature and of cooperative motions at higher temperature, involving the MMA units at GIM amounts lower or equal to 58 mol% and the GIM units at higher GIM content. The stress–strain curves were determined at low strain rate (2 х 10 -3 s -1) and temperatures ranging from - 120°C to T g. Analysis of the plastic deformation region shows that the yield stress decreases with increasing GIM amount at low temperatures. The opposite trend shows up on the high temperature side of the b relaxation, where strain softening peaks at intermediate GIM amounts. As a plausible explanation, the cooperative b motions, whenever they exist, are suspected to be responsible for the decrease of both yield stress and strain softening. These conclusions agree well with those of a previous study on methylmethacrylate-co-maleimide copolymers. They are also consistent with our earlier identification of the microdeformation mechanisms involved in the stretching of methylmethacrylate-co-N-methylglutarimide thin films.

Посилання на статтю:

On the viscoelastic and plastic behaviour of methylmethacrylate-co-N-methylglutarimide copolymers / L. Tézé,a, J.L. Halary, L. Monnerie, L. Canova // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 971–981.

On the viscoelastic and plastic behaviour of methylmethacrylate-co-N-methylglutarimide copolymers - Завантажити.

 

Корисні статті

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.