kpilogo shields

The initiation mechanisms of 1,1,2-trimethylpropyl peroxypivalate 1a and 1,1,2,2-tetramethylpropyl peroxypivalate 1b in the radical polymerization of styrene and methyl methacrylate (MMA) have been studied using the nitroxide trapping technique. Thermolysis of 1 generated t-butyl and the corresponding t-alkoxyl radicals, i.e. 1,1,2-trimethylpropoxyl 2a and 1,1,2,2-tetramethylpropoxyl radicals 2b. Both t-alkoxyl radicals underwent very fast unimolecular processes (b-scission) essentially to the exclusion of intermolecular processes (addition and H-abstraction), in contrast to other t-alkoxyl radicals such as t-butoxyl radicals. The extent of b-scission of 2a and 2b to form alkyl radicals R· were 97.6 and 99.7% in styrene and 98.4 and 99.7% in MMA, respectively. Alkyl radicals formed in the reaction then underwent selective tail addition to monomers or were trapped by the nitroxide. From the relative yields of products arising from the competitive addition/trapping reactions of alkyl radicals, the absolute rate constants for the addition of isopropyl radicals to the two monomers at 60°C are estimated to be 4.7 х 10 5 l mol ¹1 s ¹1 to styrene and 1.3 х 10 6 l mol ¹1 s ¹1 to MMA, respectively.

Посилання на статтю:

Initiation mechanisms for radical polymerization of styrene and methyl methacrylate with highly substituted peroxypivalate initiators / Tomoyuki Nakamura, Shuji Suyama, W. Ken Busfield, Ian D. Jenkins, // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 1395–1401.

Initiation mechanisms for radical polymerization of styrene and methyl methacrylate with highly substituted peroxypivalate initiators - Завантажити.

 

Корисні статті

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.