kpilogo shields

PET/0.6 PHB melt, where PET is poly(ethylene terephthalate), PHB is p-hydroxybenzoic acid and 0.6 is the mole fraction of the second (liquid crystal, LC) component in the copolymer, was subjected to constant magnetic fields at several temperatures in the range 240–315°C, cooled to 25°C, and then studied by x-ray diffractometry, electron diffractometry, scanning electron microscopy (SEM), dilatometry (TMA) and thermogravimetry (TGA). Given the anisotropy of the magnetic susceptibility, significant orientation effects are found. The extent of orientation was evaluated as a function of the magnetic field strength, time of the field imposition and temperature; cyclic fields were also applied. Large changes in the extent of material orientation are connected to the phase transitions determined before [9]. The LC-rich islands [4] cause channeling of flexible sequences between the LC sequences, as predicted from an extension [20] of the statistical–mechanical theory of Flory [21]. In the phase region of coexistence of the smectic E, smectic B and isotropic phases there is a growth of the size of the islands—a consequence of increased mobility. However, in the next higher temperature region, where the smectic E phase is no longer present, one observes gradual dissolution of the islands along with the temperature increase. These conclusions are derived from both x-ray diffractometry and SEM. The phase transition temperatures from TMA agree with those found by other techniques. Linear expansivity is negative along the orientation direction, but it becomes ⬇ 0 after heating to 150°C. Electron diffractometry shows that the islands are elongated. TGA results show that the thermal degradation of the material in air plays a role only above 360°C. In general, the properties seem to depend on the extent of orientation but not on the nature of the field such as shear or magnetic.

Посилання на статтю:

Orientation of a longitudinal polymer liquid crystal in a constant magnetic field / Witold Brostow, Elena A. Faitelson, Mihail G. Kamensky, Vadim P. Korkhov, Yuriy P. Rodin // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 1441–1449.

Orientation of a longitudinal polymer liquid crystal in a constant magnetic field - Завантажити.

 

Корисні статті

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.