kpilogo shields

The compatibilization effect of poly(styrene-b-2-ethyl-2-oxazoline) diblock copolymer, P(S-b-EOx), on immiscible blends of poly(2,6dimethyl-1,4-phenylene oxide) (PPO) and poly(ethylene-co-acrylic acid) (EAA) is examined in terms of phase structure and thermal, rheological and mechanical properties, and its compatibilizing mechanism is investigated by Fourier-transform infrared spectroscopy. The block copolymer, synthesized by a mechanism transformation copolymerization, is used in solution blending of PPO/EAA. Scanning electron micrographs show that the blends exhibit a more regular and finer dispersion on addition of a small amount of P(S-b-EOx). Thermal analysis indicates that the glass transition of PPO and the lower endothermic peak of EAA components become closer on adding P(S-b-EOx), and the added diblock copolymer is mainly located at the interface between the PPO and EAA phases. The interfacial tension estimated by rheological measurement is significantly reduced on addition of a small amount of P(S-b-EOx). The tensile strength and elongation at break increase with the addition of the diblock copolymer for PPO-rich blends, whereas the tensile strength increases but the elongation at break decreases for EAA-rich blends. This effect is interpreted in terms of interfacial activity and the reinforcing effect of the diblock copolymer, and it is concluded that the diblock copolymer plays a role as an effective compatibilizer for PPO/EAA blends. The specific interaction between EAA and polar parts of P(S-b-EOx) is mainly hydrogen bonding.

Посилання на статтю:

Effect and mechanism in compatibilization of poly(styrene-b-2-ethyl-2-oxazoline) diblock copolymer in poly(2,6-dimethyl-1,4-phenylene oxide)/poly(ethylene-ran-acrylic acid) blends / Shengqing Xu, Hanying Zhao, Tao Tang, Lijie Dong, Baotong Huang // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 1537–1545.

Effect and mechanism in compatibilization of poly(styrene-b-2-ethyl-2-oxazoline) diblock copolymer in poly(2,6-dimethyl-1,4-phenylene oxide)/poly(ethylene-ran-acrylic acid) blends - Завантажити.

 

Корисні статті

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.