kpilogo shields

The polymerization of a mixture of cis (ca. 30%) and trans (ca. 70%) isomers of 7-tetradecene oxide (7-TDO) with methyl trifluoromethansulfonate (methyl triflate) as initiator has been investigated. The main reaction products afforded during the polymerization were a linear polyether, a cyclic dimer [2,3,5,6 tetra(n-hexyl)dioxane], and 7-tetradecanone. The ketone is formed both via pinacol rearrangement of the monomer and a transfer reaction when all the monomer is consumed, and is favoured by an increase of temperature. Kinetic studies on the ring opening polymerization of this system were performed by means of 1 H and 19 F NMR spectroscopies. Approximate rate constants of initiation (k i) for the cis and the trans isomers were determined at 298, 314 and 329 K in bulk, and at 298 K in C 6D 6. The reaction time of the cis isomer is faster than that of the trans isomer, with an initial molar reactivity ratio of about 11:1 at 298 K, and of about 7:1 at 329 K (in bulk). The activation energies of the initiation reaction for the cis and the trans isomers were calculated to be 59 and 73 kJ/mol, respectively. By means of 1 H-, 19 F- and 13 C-NMR the structure of the propagating species is reasonably well identified as an oxonium macroion rather than a linear triflic macroester.

Посилання на статтю:

The cationic ring-opening polymerization of 7-tetradecene oxide with methyl trifluoromethansulfonate. An investigation of the mechanism and the kinetics by means of 1H, 13C and 19F NMR / Marco Clericuzio, Sandra Cobianco, Massimo Fabbi, Alessandro Lezzi, Luciano Montanari // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 1839–1851.

The cationic ring-opening polymerization of 7-tetradecene oxide with methyl trifluoromethansulfonate. An investigation of the mechanism and the kinetics by means of 1H, 13C and 19F NMR - Завантажити.

 

Корисні статті

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.