kpilogo shields

Introducing crystallinity in polyimides offers the advantage of increased solvent resistance and retention of mechanical properties above the glass transition temperature (T g). This work examines the thermal stability, semicrystalline morphology and adhesive properties of a new polyimide based on 1,3-bis(4-aminophenoxy) benzene (TPER diamine) and 3,3’,4,4’-biphenyltetracarboxylic dianhydride (BPDA). The polymer has a T g of approx. 210°C and a T m of 395°C. Polarized light microscopy was used to evaluate the morphology and spherulitic growth rates from the melt for M n ¼ 15 000 dalton and M n ¼ 30 000 dalton molecular weight polymer. Lap-shear specimens were made using Ti–6Al–4V alloy coupons using a melt process. Three surface treatments: gritblasting, chromic acid anodization and sodium hydroxide etch were evaluated and it was found that macroroughness provided by gritblasting was sufficient in providing a strong interface. The bonding conditions were optimized with respect to bonding temperature, bonding time and pressure, and adhesive bonds made using the optimized conditions displayed a bondline thickness of approx. 2–3 mils. High room temperature lap-shear strengths of more than 6000 psi were obtained and the fracture surface investigation using the SEM revealed a very rough and plastically deformed surface. Durability studies on lap-shear specimens were conducted for aging and testing temperatures of ambient, 177°C and 232°C. Significant stability was observed for all these aging and testing temperatures for a period up to seven weeks. The bond strengths were found to be affected by testing temperatures rather than the aging conditions for the duration of the study. The influence of various solvents on the lap-shear strengths was investigated by immersing the specimens in these solvents for 9 days. None of the solvents had any major effect on the strength of lap-shear specimens.

Посилання на статтю:

A melt-processable semicrystalline polyimide structural adhesive based on 1,3-bis(4-aminophenoxy) benzene and 3,3’,4,4’-biphenyltetracarboxylic dianhydride / Varun Ratta, Edward J. Stancik, Amba Ayambem, Hari Pavatareddy, James E. McGrath, Garth L. Wilkes // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 1889–1902.

A melt-processable semicrystalline polyimide structural adhesive based on 1,3-bis(4-aminophenoxy) benzene and 3,3’,4,4’-biphenyltetracarboxylic dianhydride - Завантажити.

 

Корисні статті

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.