kpilogo shields

The spin-probed copolymers of styrene and acrylonitrile differing in monomer content and chain structure were examined by the electron spin resonance (e.s.r.) methods in a wide temperature range. The measurements of spin–lattice relaxation time, TDM 1 , in slow motional region by the double modulation e.s.r. technique reveal two distinct relaxation regions in copolymers and pure polyacrylonitrile matrices. At very low temperatures (region I) a very distinct difference between TDM 1 values of pure polyacrylonitrile, alternating and statistical copolymers and polystyrene-rich copolymer is ascribed to the effect of packing density of polymer chains. The density modulates the electron spin–lattice relaxation rates and other vibrational modes contributing to the total relaxation rate. At higher temperatures (region II), where the skeleton of a spin probe begins to move, alternating and statistical copolymers of a similar composition show different relaxation rate. The data are reconciled on the basis of the sequence structure of copolymer chains. The difference in glass transition temperature between alternating and statistical copolymers as determined by the e.s.r. measurements reflects local motional heterogeneity as a consequence of chain microstructure. The presence of local motional heterogeneity of a probe near and above the glass transition results from the styrene-rich sequences contributing to the structural heterogeneity in statistical copolymer.

Посилання на статтю:

An electron spin resonance study of molecular dynamics and heterogeneity in the styrene–acrylonitrile copolymers / Mladen Andreis, Boris Rakvin, Zorica Veksli, Marko Rogošić, Helena Jasna Mencer // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 1955–1960.

An electron spin resonance study of molecular dynamics and heterogeneity in the styrene–acrylonitrile copolymers - Завантажити.

 

Корисні статті

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.