kpilogo shields

The 1 3C-enriched human hair was prepared by labeling human hair with 1 3C-enriched methyl iodide for the thiol groups formed by reduction of the disulfide bonds. In the 1 3C CP/MAS n.m.r. spectrum, the Cys S- 1 3CH 3 peak split into two peaks with a chemical shift difference of 1.7 ppm. With increasing reduction time in the process of the sample preparation, the relative intensity of the down field peak is increased from 0.17 (20 min reduction time) to 0.53 (20 h reduction time), although that of the up field peak stays almost constant. Here the main peak of the carbonyl carbon was used for the reference of the peak intensity ( ¼ 1.00). On the other hand, the residual ratio of the disulfide bond is decreased from 15% at the reduction time of 20 min to approximately 0% at that of 20 h. These results indicate that the down field peak is assigned to the Cys S- 13CH 3 carbons in the domain with the ordered structure where the disulfide bond is relatively difficult to reduce during the sample preparation. Besides, the up field peak is assigned to the Cys S- 1 3CH 3 carbons in the amorphous domain where the reduction occurs completely for at least 20 min. These two Cys S- 1 3CH 3 peaks are remarkably different in the half-height width. From the determination of the 1 3C spin-lattice relaxation times of two peaks, this difference is due to a difference in the chemical shift distribution rather than the difference in the molecular motion.

Посилання на статтю:

Carbon-13 solid-state n.m.r. study of 13 C-enriched human hair keratin / Noaki Nishikawa, Yasunobu Horiguchi, Tetsuo Asakura, Isao Ando // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 2139–2144.

Carbon-13 solid-state n.m.r. study of 13 C-enriched human hair keratin - Завантажити.

 

Корисні статті

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.