kpilogo shields

The compatibilizing effect and mechanism of poly(styrene-b-4-vinylpyridine) diblock copolymer, P(S-b-4VPy), on the immiscible blend of polystyrene (PS)/zinc salt of sulphonated polystyrene (Zn-SPS) were studied. SEM results show that the domains of the dispersed phase in the blend become finer. DSC experiments reveal that the difference between the two T g’s corresponding to the phases in the blends becomes larger on addition of P(S-b-4VPy), mainly resulting from dissolving of the poly(4-vinylpyridine (P4VPy) block in the Zn-SPS phase. FTIR analysis shows that compatibility of P4VPy and Zn-SPS arises from the stoichiometric coordination of the zinc ions of Zn-SPS and pyridine nitrogens of P4VPy. SAXS analysis indicates the effect of the P(S-b-4VPy) content on the structure of the compatibilized blends. When the content of the block copolymer is lower than 4.1 wt%, the number of ion pairs in an aggregate in the Zn-SPS becomes smaller, and aggregates in ionomer in the blend become less organized with increasing P(S-b-4VPy). When the P(S-b-4VPy) content in the blend is up to 7.4 wt%, a fraction of P(S-b-4VPy) form a separate domain in the blend.

Посилання на статтю:

Compatibilization of blends of polystyrene and zinc salt of sulfonated polystyrene by poly(styrene-b-4-vinylpyridine) diblock copolymer / Shengqing Xu, Tao Tang, Bin Chen, Baotong Huang // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 2239–2247.

Compatibilization of blends of polystyrene and zinc salt of sulfonated polystyrene by poly(styrene-b-4-vinylpyridine) diblock copolymer - Завантажити.

 

Корисні статті

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.