kpilogo shields

We report on the dielectric normal mode relaxation of the isoprene block chains in dilute and semidilute solutions of butadiene–isoprene (BI) diblock copolymers and butadiene–isoprene–butadiene (BIB) triblock copolymers. The dielectric loss ε'' curves in dilute solutions with a concentration close to the overlapping concentration C* agreed approximately with those predicted by the bead–spring model. Above a concentration about three times higher than C*, the ε'' curves broadened with increasing concentration indicating the strong concentration dependence of the distribution of the normal modes. Two maxima of the ε'' curves were observed for BIB solutions. In semidilute solutions of BIB, the ε'' peak located in the high frequency side shifted little with concentration but the ε'' peak in the low frequency side shifted towards low frequency with increasing concentration. This suggests that the lower order normal modes are affected by entanglement effects but the higher order modes are not, for semidilute solutions. We have attempted to explain the distribution of the normal modes in terms of the blob model.

Посилання на статтю:

Dielectric study of dynamics of subchains and distribution of normal mode relaxation times in dilute and semidilute solutions of miscible block copolymers / Keiichiro Adachi, Hitotsugu Hirano, Juan J. Freire // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 2271–2279.

Dielectric study of dynamics of subchains and distribution of normal mode relaxation times in dilute and semidilute solutions of miscible block copolymers - Завантажити.

 

Корисні статті

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.