kpilogo shields

The mechanical response of rubber-modified high density polyethylene (HDPE) was investigated. The rubbers were either ethylene– propylene copolymers (EPDM) or ethylene–octene copolymers (EOR), blended into HDPE at volume fractions of up to 0.22. These rubbers were in the form of finely dispersed spherical inclusions with sizes well below 1 mm. The incorporation of rubber into HDPE does not substantially change its crystallinity, but produces special forms of preferential crystallization around the rubber particles. The notch toughness of the rubber-modified HDPE increases by more than 16-fold as a result. The single parameter, controlling the notch toughness of these blends was found to be the matrix ligament thickness between rubber inclusions. When this thickness is above a certain critical value, the notch toughness of the material remains as low as that of the unmodified HDPE. When the average ligament thickness is less than the critical value a dramatic toughness jump results. The critical ligament thickness for the HDPE–rubber systems was found to be around 0.6 mm, independent of the type of the rubber used. The sharp toughness threshold in the rubber-modified HDPEs results from a specific micro-morphology of the crystalline component of HDPE surrounding the rubber particles. The PE crystallites of approximately 0.3 mm length perpendicular to the interface are primarily oriented with their (100) planes parallel to the particle interfaces. Material of this constitution has an anisotropic plastic resistance of only about half that of randomly oriented crystallites. Thus, when the interparticle ligaments of PE are less than 0.6 mm in thickness the specially oriented crystalline layers overlap, and percolate through the blend, resulting in overall plastic resistance levels well under that which results in notch brittle behaviour, once rubbery particles cavitate in response to the deformation-induced internal negative pressure. This renders ineffective the usual strength-limiting microstructural flaws and results in superior toughness at impact strain rates.

Посилання на статтю:

Toughness mechanism in semi-crystalline polymer blends: I. High-density polyethylene toughened with rubbers / Z. Bartczaka, A.S. Argon, R.E. Cohen, M. Weinberg // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 2331–2346.

Toughness mechanism in semi-crystalline polymer blends: I. High-density polyethylene toughened with rubbers - Завантажити.

 

Корисні статті

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?