kpilogo shields

For blends of a poly(methyl methacrylate) (PMMA) and a poly(vinylidene fluoride-co-hexafluoro acetone) [P(VDF-HFA)], we examined phase behavior and crystalline melting (T m) and glass transition (T g) temperatures. In the range 130–160°C, which is a miscible one-phase region between their lower critical solution temperature (LCST: T c ¼ 220°C; f c ⬵ 0.5) and T m ( ⬵ 120°C) of P(VDF-HFA), simultaneous measurements of transient tensile stress j(t) and birefringence Dn(t) were conducted via elongational flow opto-rheometry (EFOR) on the blends under uniaxial elongation at constant Hencky strain rates. The stress optical coefficient C(t)( ⬅ Dn(t)/j(t)) increased monotonically with increasing volume fraction f P(VDF-HFA) of P(VDF-HFA) in the blend. Molten PMMA/P(VDF-HFA) blends in the one-phase region appear to follow the stress optical rule with C(t) obeying the simple additivity: C(t) ¼ C P(VDF-HFA)f P(VDF-HFA) þ C PMMAf PMMA with the suffices being relevant to each component. The value of C(t) extrapolated to f P(VDF-HFA) ¼ 1 yielded C P(VDF-HFA) ¼ 6.5 х 10 ¹9 Pa ¹1. The C(t) vs f P(VDF-NFA) behavior suggested that C(t) can be zero for the (97/3) blend or the addition of only 3% P(VDF-HFA) to PMMA makes the blend non-birefringent. Thus, P(VDF-HFA) can be an optimal modifier when PMMA is used as a high-technology optical material, e.g., optical discs and lenses.

Посилання на статтю:

Polymer Communication Elongational flow birefringence of poly(methyl methacrylate)/ poly(vinylidene fluoride-co-hexafluoro acetone) blends / Yoshihisa Kano, Masami Okamoto, Tadao Kotaka, // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 2459–2463.

Polymer Communication Elongational flow birefringence of poly(methyl methacrylate)/ poly(vinylidene fluoride-co-hexafluoro acetone) blends - Завантажити.

 

Корисні статті

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.