kpilogo shields

Thermally responsive hydrogels of N-isopropylacrylamide containing hydrophobic comonomers were synthesized by free radical polymerization in both toluene and water. Various hydrophobic monomers were used, i.e. methyl methacrylate, hexylacrylate, hexafluoroisopropylmethacrylate and hexafluorobutylmethacrylate. Also polymers containing hydrophilic methacrylic acid were synthesized. The swelling properties of the polymers, as well as polymers containing 30 wt% ephedrine or ibuprofen were investigated in pure water at temperatures from 20°C to 46°C. The swelling ratios of pure gels depended on the ratio of hydrophilic and hydrophobic structural units in the polymer, as well as on the network structures of the gels. The hydrophilic drug ephedrine was bound to polyacid gels causing deswelling of the gels due to electrostatic interactions. Ephedrine did not affect the swelling of the neural gels, however. Addition of hydrophobic ibuprofen made all the hydrogels collapse at room temperature no matter whether the gels were neutral or acidic. Interactions between spin probes, 4benzoxy-2,2,6,6-tetramethylpiperidine-1-oxyl (BZONO) and 4-amino-2,2,6,6-tetramethylpiperidine-1-oxyl (amino-TEMPO), and the polymer gels were studied using electron paramagnetic resonance spectroscopy. The hydrophobic probe BZONO resided in the gels below the lower critical solution temperature (LCST) due to hydrophobic interactions, but dissolved, at least partially, in the aqueous phase above the critical temperature. The distribution of BZONO between the gel and the aqueous phase depended on the hydrophobicity of the polymer. Also the hydrophilic probe amino-TEMPO was partially bound into the gels.

Посилання на статтю:

Interactions of drugs and spin probes with hydrophobically modified polyelectrolyte hydrogels based on N-isopropylacrylamide / Tao Lu Lowe, Janne Virtanen, Heikki Tenhu // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 2595–2603.

Interactions of drugs and spin probes with hydrophobically modified polyelectrolyte hydrogels based on N-isopropylacrylamide - Завантажити.

 

Корисні статті

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.