kpilogo shields

Semi-empirical molecular orbital calculations and dielectric measurements have been conducted on DPE and DPK molecules and on PEEK films containing these molecular units. The calculations were performed using a modified-CNDO/2 method allowing us to take into account the van der Waals impenetrability zone of the electronic corona of the aromatic rings. From the analysis of the relative energy maps, it is shown, amongst other things, that the most probable route for a molecule to move is through gear rotations. The DPE molecule is also found to move more easily than the DPK molecule. Measurements of the dielectric permittivity and of the refractive index were not possible for the DPE molecule in benzene solution due to its low dipole moment, this being confirmed by theoretical calculations. For the DPK molecule, an experimental mean value of 3.15 D is found for m compared to a calculated value of 3.35 D. The analysis of the dissipation factor isochronal curves shows that the activation energy for the DPK molecule is largely dependent on its concentration in benzene. In the case of PEEK, two relaxations are seen at ¹ 106°C and ¹ 73°C for a frequency of 1 kHz. A parallel is drawn between isolated molecules of DPK in solution and DPK units that are distant from each other in a polymer chain, and between aggregated molecules of DPK in solution and DPK units that are close together in entangled chains. It is finally shown that the DPK molecular unit in a macromolecular chain is only able to reach the permitted conformations in low energy valleys, corresponding to gear rotation motions.

Посилання на статтю:

Semi-empirical calculations and dielectric spectrometry of molecular units in PEEK / Sabine Verot, Pierre Battesti, Gérard Perrier // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 2605–2617.

Semi-empirical calculations and dielectric spectrometry of molecular units in PEEK - Завантажити.

 

Корисні статті

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.