kpilogo shields

The molecular interactions in poly (N-isopropylacrylamide) (PNIPAAM) aqueous solution have been quantitatively investigated by using a newly developed thermal micro attenuated total reflection/Fourier transform infrared (ATR/FT-IR) spectroscopic system. PNIPAAM was prepared by the w/o emulsion method and its lower critical solution temperature (LCST) was examined by cloud point measurement and differential scanning calorimetry. The LCST of this PNIPAAM in water was about 33°C, which was also confirmed by this thermal micro ATR/FT-IR spectroscopic system. Using this novel spectroscopic system with curve-fitting program, we found that below the LCST the molecular structure of PNIPAAM in water exhibited a predominantly intermolecular hydrogen bonding (about 50%–70% of total molecular interaction estimated from amide I band) between PNIPAAM and water. However, above LCST the intramolecular hydrogen bonded conformation was about 70% in total molecular interaction (estimated from amide II band). Moreover, the hydrophobic interaction of methyl group in PNIPAAM molecule increased 1.5 times when the temperature was above the LCST. The results quantitatively indicate that the intermolecular interactions might occur mainly between PNIPAAM molecules and water when temperature was below the LCST. When the temperature was above the LCST, however, PNIPAAM molecules in water were aggregated due to both the intramolecular interactions within PNIPAAM molecules and the hydrophobic interactions in system.

Посилання на статтю:

Thermal micro ATR/FT-IR spectroscopic system for quantitative study of the molecular structure of poly(N-isopropylacrylamide) in water / Shan-Yang Lin, Ko-Shao Chen, Liang Run-Chu // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 2619–2624.

Thermal micro ATR/FT-IR spectroscopic system for quantitative study of the molecular structure of poly(N-isopropylacrylamide) in water - Завантажити.

 

Корисні статті

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.