kpilogo shields

By using fluorescence spectroscopy together with d.s.c. and WAXD, structure analysis for main-chain thermotropic LC polyesters (PB-n), containing n ¼ 7–18 methylene units, was carried out. The strong excitation-wavelength dependence of fluorescence and red shift of fluorescence peak wavelengths excited at various wavelengths during heating for all PB-n were found to depend on different degrees of overlap between mesogenic biphenyl moieties. The red shifts for fluorescence excited at 320 nm from room temperature to crystalline–S H transition temperature for PB-16 (26 nm) and PB-18 (36 nm) are larger than those for PB-8 (14 nm) and PB-10 (16 nm), owing to the mobile packing structure in crystalline phase for PB-16 and PB-18 with flexible and longer spacer lengths. According to the much longer average fluorescence peak wavelengths for PB-16 (399 nm) and PB-18 (401 nm) in S H phase than those for PB-8 (381 nm) and PB-10 (385 nm), the degree of overlap between two mesogenic biphenyl moieties in S H phase for PB-n was proved to decrease and the interaction between a carbonyl group and a phenyl ring increased with its increasing methylene units. Fluorescence spectroscopy was demonstrated to be effective in proving the difference in molecular interaction between mesogenic moieties for LCP with various spacer lengths.

Посилання на статтю:

Fluorescence study on intermolecular complex formation between mesogenic biphenyl moieties of main-chain thermotropic liquid–crystalline polyesters with 7–18 methylene units / Hsu Wen Huang, Kazuyuki Horie, Masatoshi Tokita, Junji Watanabe // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 3013–3023.

Fluorescence study on intermolecular complex formation between mesogenic biphenyl moieties of main-chain thermotropic liquid–crystalline polyesters with 7–18 methylene units - Завантажити.

 

Корисні статті

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.