kpilogo shields

2,2⬘-diethynylbenzidine and a series of copolyimides containing such a diamine moiety were synthesized. The crosslinking behaviors of these copolyimides were studied by differential scanning calorimetry and infrared measurements. Pervaporation (PV) properties of these copolyimide membranes to aromatic/non-aromatic hydrocarbon mixtures were investigated. The crosslinked membranes exhibited higher separation factors of benzene over cyclohexane than the corresponding uncrosslinked ones. The sorption results revealed that the increase in diffusivity selectivity was mainly responsible for the improvement in separation factor of PV. However, this improvement seemed still limited. In addition, tetracyanoethylene, an electron acceptor having high affinity for ethynyl-containing materials and aromatics, was homogeneously dispersed in one of these copolyimide matrices and such a membrane displayed high PV performance toward benzene/ cyclohexane and toluene/i-octane mixtures. For example, it had a specific permeation flux Ql of 0.44 kg mm m ¹ 2 h ¹ 1 and a separation factor a of 48 at the feed composition of 50% benzene in cyclohexane, and Ql ¼ 1.1 kg mm m ¹ 2 h ¹ 1 and a ¼ 330 at the feed composition of 45% toluene in i-octane at 70°C. Unlike the case of crosslinking, both the increases in solubility selectivity and diffusivity selectivity contributed to the improvement in separation factor of PV.

Посилання на статтю:

Pervaporation properties of ethynyl-containing copolyimide membranes to aromatic/non-aromatic hydrocarbon mixtures / Jianhua Fang, Karuhiro Tanaka, Hidetoshi Kita, Ken-ichi Okamoto // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 3051–3059.

Pervaporation properties of ethynyl-containing copolyimide membranes to aromatic/non-aromatic hydrocarbon mixtures - Завантажити.

 

Корисні статті

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.