kpilogo shields

High performance properties are increasingly needed in fibers for industrial applications. Such properties have been achieved in both flexible and intrinsically stiff polymers, but only through specialized and expensive spinning methods. In this work, the potential of achieving high performance mechanical behavior in nylon 6 using a conventional spinning process was explored. We report the formation of highmolecular-weight polymer inclusion compounds (ICs) between a- and b-cyclodextrins (a- and b-CDs) and nylon 6 (M n ¼ 12 kg mol ¹1). Both high-molecular-weight polymer ICs were successfully made by a heating technique. Differential scanning calorimetry (DSC), thermogravimetric analysis (TGA), wide-angle X-ray diffraction (WAXD), and Fourier transform infrared (FTIR) spectroscopy have been utilized to observe the nylon 6 polymer chains included inside the channels formed by the cyclodextrins. DSC and TGA scans showed the hightemperature stable nylon 6-CD-IC samples contain no free crystalline nylon 6 polymer, and the much higher decomposition temperatures observed for these nylon-CD-ICs may imply that polymer chains included inside the polymer CD-IC channels can greatly improve cyclodextrins’ stabilities. The nylon 6-a-CD-IC and nylon 6-b-CD-IC X-ray diffraction patterns were very similar to those of valeric acid-a-CD-IC and 1-propanol-b-CD-IC, which were confirmed to be channel crystal structures by single crystal X-ray diffraction. A new band which was absent from the pure cyclodextrin spectrum appeared at 1729 cm -¹ for nylon 6-CD-ICs in their FTIR spectra and may be characteristic for CDs in their channel-forming ICs.

Посилання на статтю:

Inclusion compounds formed between cyclodextrins and nylon 6 / Lei Huang, Emily Allen, Alan E. Tonelli // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 3211–3221.

Inclusion compounds formed between cyclodextrins and nylon 6 - Завантажити.

 

Корисні статті

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.