kpilogo shields

Water and solute or drug transport in crosslinked polymeric materials was investigated to determine the effects of polymer morphology, composition and solute properties on transport behavior. Two crosslinked polymer systems, poly(2-hydroxyethyl methacrylate-co-methyl methacrylate) (P(HEMA-co-MMA)) and poly(vinyl alcohol) (PVA), were used in water transport and solute release experiments. Structural parameters of the polymers investigated in this work included the initial polymer molecular weight, the nominal crosslinking ratio, and the copolymer composition. Swelling rates, water diffusion coefficients and the diffusional Deborah number, De, were used to characterize the water uptake process. Swelling rates correlated well with the polymer network mesh sizes; the slowest rate of water uptake was observed in P(HEMA-co-MMA) samples containing large quantities of methyl methacrylate. Initial crosslinking ratios had a sizable effect on water uptake in crosslinked PVA samples but not in the P(HEMA-co-MMA) polymers. Drug release rates, drug diffusion coefficients and the swelling interface number, Sw, were used to characterize solute transport. Release experiments were conducted using eight solutes: theophylline, triamterene, oxprenolol HCl, buflomedil HCl, vitamin B 12, dextran, inulin and myoglobin. Release rates decreased with increasing solute molecular weight. A molecular weight cut-off, beyond which drug release was greatly hindered by the hydrogel mesh size, was established for each polymer tested.

Посилання на статтю:

Mechanisms of solute and drug transport in relaxing, swellable, hydrophilic glassy polymers / Christopher S. Brazel, Nikolaos A. Peppas // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 3383–3398.

Mechanisms of solute and drug transport in relaxing, swellable, hydrophilic glassy polymers - Завантажити.

 

Корисні статті

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.