kpilogo shields

The photo-polymerization of tetrachloroethylacrylate (TeCEA), pentafluorophenylacrylate (PFPA) and pentafluorophenylmethacrylate (PFPMA) was examined by quantitative FT-IR and FT-Raman spectroscopy and by thermal analysis. The agreement between the FT-Raman results and thermal analysis was good for all monomers. The FT-IR measurement yielded higher percentages of unsaturation than the two other techniques in the slowly reacting PFPMA polymer, which can be attributed to oxygen quenching effects. Calculations of unsaturation based on spectroscopic measurements were carried out using the relative band ratio method. The influence of the choice of the internal reference band on the unsaturation calculation was examined. The photo-polymerization of the acrylates reached conversions of 95%–99% after irradiation of only a few minutes, samples which contained PFPMA reached conversions of about 85% after 1.5 h of irradiation. Volatile compounds in the resulting polymers were quantified and identified by thermogravimetic analysis (TGA) and thermal desorption followed by gas chromatography with mass spectrometric detection (TD-GC-MS), respectively. Glass transition temperatures of the resulting polymers as determined by differential scanning calorimetry (DSC) vary from 70°C to 125°C.

Посилання на статтю:

Quantitative determination of unsaturation in photocured halogenated acrylates and methacrylates by FT-IR and Raman-spectroscopy and by thermal analysis / M. Jöhnck, L. Müller, A. Neyer, J.W. Hofstraat // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 3631–3639.

Quantitative determination of unsaturation in photocured halogenated acrylates and methacrylates by FT-IR and Raman-spectroscopy and by thermal analysis - Завантажити.

 

Корисні статті

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.