kpilogo shields

Copoly[2,2⬘-bis[1,1⬘-ferrocene]benzoylylene/3,3,5,5-tetramethyl-4-oxa-3,5-disila-1,7-heptanylene] (III) was synthesized by two approaches. High molecular weight III was obtained by an acid catalyzed equilibrium condensation of 1,1⬘-bis[1-(3⬘,3⬘,5⬘,5⬘-tetramethyl4-oxa-3,5-disilahexyl)benzoyl] ferrocene (IV), while lower molecular weight III was synthesized by the dihydridocarbonyltris(triphenylphosphine)ruthenium (Ru) catalyzed co-oligomerization of 1,1⬘-benzoylferrocene and 1,3-divinyltetramethyl-disiloxane. Ru catalyzed reaction of benzoylferrocene and 1,3-divinyltetramethyl-disiloxane gave 1-[2⬘-ferrocenoylphenethyl]-3-vinyltetramethyl-disiloxane (II), 1,3-bis[2⬘-ferrocenoyl phenethyl]tetramethyldisiloxane (I). The electrochemistry of I, III, and IV have been examined by cyclic voltammetry. These materials show a single reversible oxidation process. The products have been characterized by 1H, 13C, 29Si NMR, IR, UV–Vis spectroscopy, as well as elemental analysis and/or high resolution mass spectrometry with peak matching. GPC, DSC and TGA of the copolymer and co-oligomer III have been determined.

Посилання на статтю:

Synthesis and characterization of novel heteroannular benzoylferrocene polysiloxane monomers, oligomers, and polymers / Jonathan R. Sargent, William P. Weber // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 3795–3802.

Synthesis and characterization of novel heteroannular benzoylferrocene polysiloxane monomers, oligomers, and polymers - Завантажити.

 

Корисні статті

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.