kpilogo shields

N-[4-(Azidocarbonyl)phenyl]maleimide (3) and N-[4-(N 0 -phenoxycarbonylamino)phenyl]maleimide (5) were polymerized and copolymerized with methyl methacrylate (MMA) or acrylic acid (AA) by initiation with AIBN. The resultant polymers were to have aromatic isocyanato groups when heated. In the differential scanning calorimetry measurement, the polymers from monomer 3 showed a strong and broad exotherm around 130°C. Thermogravimetric analysis also showed a weight decrease corresponding to the elimination of nitrogen at that temperature. The formation of isocyanato groups was confirmed by infra-red measurement with varying the cell temperature. The coupling reaction of the polymer with N-4-(nitrophenyl)-L-prolinol, resulting in the formation of urethane bonds, was carried out in a quantitative yield. The crosslinked films from copolymers of 5 and MMA or AA were obtained when heated above 200°C. The cured films were insoluble in common organic solvents. With the copolymers with AA it was expected that carboxylic groups would react with isocyanato groups generated from urethane units when heated. The copolymer was degraded above 150°C. After curing, its thermal stability improved dramatically, no weight loss being observed up to 300°C.

Посилання на статтю:

Polymerization of N-[4-(azidocarbonyl)phenyl]maleimide and N-[4-(N 0 -phenoxycarbonylamino)phenyl]maleimide polymers containing aromatic isocyanate precursors / Ji Young Chang, Tae Ja Kim, Man Jung Han, Kyu Ho Chae // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 4049–4054.

Polymerization of N-[4-(azidocarbonyl)phenyl]maleimide and N-[4-(N 0 -phenoxycarbonylamino)phenyl]maleimide polymers containing aromatic isocyanate precursors - Завантажити.

 

Корисні статті

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).