kpilogo shields

N-[4-(Azidocarbonyl)phenyl]maleimide (3) and N-[4-(N 0 -phenoxycarbonylamino)phenyl]maleimide (5) were polymerized and copolymerized with methyl methacrylate (MMA) or acrylic acid (AA) by initiation with AIBN. The resultant polymers were to have aromatic isocyanato groups when heated. In the differential scanning calorimetry measurement, the polymers from monomer 3 showed a strong and broad exotherm around 130°C. Thermogravimetric analysis also showed a weight decrease corresponding to the elimination of nitrogen at that temperature. The formation of isocyanato groups was confirmed by infra-red measurement with varying the cell temperature. The coupling reaction of the polymer with N-4-(nitrophenyl)-L-prolinol, resulting in the formation of urethane bonds, was carried out in a quantitative yield. The crosslinked films from copolymers of 5 and MMA or AA were obtained when heated above 200°C. The cured films were insoluble in common organic solvents. With the copolymers with AA it was expected that carboxylic groups would react with isocyanato groups generated from urethane units when heated. The copolymer was degraded above 150°C. After curing, its thermal stability improved dramatically, no weight loss being observed up to 300°C.

Посилання на статтю:

Polymerization of N-[4-(azidocarbonyl)phenyl]maleimide and N-[4-(N 0 -phenoxycarbonylamino)phenyl]maleimide polymers containing aromatic isocyanate precursors / Ji Young Chang, Tae Ja Kim, Man Jung Han, Kyu Ho Chae // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 4049–4054.

Polymerization of N-[4-(azidocarbonyl)phenyl]maleimide and N-[4-(N 0 -phenoxycarbonylamino)phenyl]maleimide polymers containing aromatic isocyanate precursors - Завантажити.

 

Корисні статті

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.