kpilogo shields

Toughened blends of poly(butylene terephthalate) (PBT) with appropriate ABS materials can be prepared without a compatibilizer within limited melt processing situations. As illustrated by transmission electron microscopy, coarsening of uncompatibilized blends occurs under certain molding conditions resulting in a deleterious effect on blend properties. Methyl methacrylate, glycidyl methacrylate (GMA), ethyl acrylate (MGE) terpolymers were shown to be effective reactive compatibilizers for PBT/ABS blends that broaden the processing window and provide improved low temperature impact properties, ABS dispersion, and morphological stability. A twin screw extruder is more effective than the single screw extruder used here for processing these reactive blends. Several ABS types with different rubber contents were examined; generally, materials with very high rubber contents were found to be more beneficial for toughening PBT. Among these high rubber content materials, the ABS material having the lowest melt viscosity was found to be superior for optimizing morphology and impact properties. At leat 30% of this material, containing a minimum of 36% rubber, is required for producing toughened blends. Moderate amounts of GMA functionality in the compatibilizer (>5%) and small amounts of compatibilizer in the blend (<5%) significantly improve low temperature impact properties and ABS dispersion. Higher amounts of GMA in the blend increase the room temperature impact strength with little effect on the ductile–brittle transition temperature and increase blend viscosity.

Посилання на статтю:

Effect of compatibilization and ABS type on properties of PBT/ABS blends / W.R. Hale, L.A. Pessan, H. Keskkula, D.R. Paul // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 4237–4250.

Effect of compatibilization and ABS type on properties of PBT/ABS blends - Завантажити.

 

Корисні статті

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.