kpilogo shields

Toughened blends of poly(butylene terephthalate) (PBT) with appropriate ABS materials can be prepared without a compatibilizer within limited melt processing situations. As illustrated by transmission electron microscopy, coarsening of uncompatibilized blends occurs under certain molding conditions resulting in a deleterious effect on blend properties. Methyl methacrylate, glycidyl methacrylate (GMA), ethyl acrylate (MGE) terpolymers were shown to be effective reactive compatibilizers for PBT/ABS blends that broaden the processing window and provide improved low temperature impact properties, ABS dispersion, and morphological stability. A twin screw extruder is more effective than the single screw extruder used here for processing these reactive blends. Several ABS types with different rubber contents were examined; generally, materials with very high rubber contents were found to be more beneficial for toughening PBT. Among these high rubber content materials, the ABS material having the lowest melt viscosity was found to be superior for optimizing morphology and impact properties. At leat 30% of this material, containing a minimum of 36% rubber, is required for producing toughened blends. Moderate amounts of GMA functionality in the compatibilizer (>5%) and small amounts of compatibilizer in the blend (<5%) significantly improve low temperature impact properties and ABS dispersion. Higher amounts of GMA in the blend increase the room temperature impact strength with little effect on the ductile–brittle transition temperature and increase blend viscosity.

Посилання на статтю:

Effect of compatibilization and ABS type on properties of PBT/ABS blends / W.R. Hale, L.A. Pessan, H. Keskkula, D.R. Paul // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 4237–4250.

Effect of compatibilization and ABS type on properties of PBT/ABS blends - Завантажити.

 

Корисні статті

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.