kpilogo shields

3,3 0 -Bis(4-chloro-1,8-naphthalimido)diphenylsulfone (1a) and 4,4 0 -bis(4-chloro-1,8-naphthalimido)diphenylsulfone (1b) and model imides have been synthesized and characterized by n.m.r. and i.r. spectroscopies and by d.s.c. The results of the structural investigations indicate that 1a and 1b are pure naphthalimides, without traces of isoimides. 1a and 1b were used to generate three series of poly(thioetherimide-sulfones). The polymer synthesis involved a nucleophilic displacement polymerization between 1a or 1b and Li2S or dithiol reactants such as 1,3-benzenedithiol and 2,5-dimercapto-1,3,4-thiadiazole under basic conditions in NMP or DMAc. The copolymers were characterized by i.r., n.m.r. and thermal analysis. Model compounds were synthesized for the correct assignment of 13C n.m.r. chemical shifts. All the copolymers showed a good thermal stability, exhibiting 10% mass loss in the range 400–500°C. The copolymers containing parasubstituted phenylsulfone units and/or the ones containing thiadiazole units were soluble in common polar solvents such as DMSO, DMF, NMP and DMAc.

Посилання на статтю:

Synthesis and structural study of poly(thioether-imide-sulfones) based on 3,3 0 - and 4,4 0-bis(4-chloro-1,8-naphthalimido)diphenylsulfone / Milind M. Sonpatki, Sunny Skaria, Alain Fradet, Surendra Ponrathnam, C.R. Rajan // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 4377–4386.

Synthesis and structural study of poly(thioether-imide-sulfones) based on 3,3 0 - and 4,4 0-bis(4-chloro-1,8-naphthalimido)diphenylsulfone - Завантажити.

 

Корисні статті

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?