kpilogo shields

Three two-arm poly(ethylene oxide) (PEO) fractions were prepared via a coupling reaction. These PEOs possess the same number average molecular weight of 2220 g mol ⫺1 for each arm and the coupling agents used are para-(1,4-), meta-(1,3-) and ortho-(1,2-) benzene dicarbonyl dichlorides. The configurations of these two-arm PEO molecules thus exhibit angles of 180, 120 and 60°, respectively, at the coupling agent. These coupling agents may substantially affect the overall molecular conformations (OMCs) in the crystals of the two-arm PEOs. Wide angle X-ray diffraction powder patterns indicate that these fractions have the same crystal structure regardless of the coupling agents (which act as defects) used, and therefore the defects must be excluded from the lamellar crystals. Differential scanning calorimetry results show that two populations of crystals exist when the samples are crystallized at relatively low undercoolings. This is particularly evident in the cases of 1,4- and 1,3-two-arm PEOs. Corresponding small angle X-ray scattering experiments show two different long periods in these fractions. Experimental results reveal the possibility that the crystals which correspond to the thinner long period possess an extended OMC in which one layer of defects exists between two neighboring lamellae. The crystals which exhibit the thicker long period possess a once-folded OMC, with two layers of defects lying between neighboring lamellae. During heating, the extended OMC crystals with the thinner long period melt at lower temperatures than the thicker, once-folded OMC crystals. Detailed studies on the efforts of these configurational defects on the lamellar crystal morphology and crystal stability are discussed in the main body of the article.

Посилання на статтю:

Isothermal thickening and thinning processes in low molecular weight poly(ethylene oxide) fractions crystallized from the melt 6. Configurational defects in molecules / E.-Q. Chen, S.-W. Lee, A. Zhang, B.-S. Moon, P.S. Honigfort, I. Mann, H.-M. Lin, F.W. Harris, S.Z.D. Cheng, B.S. Hsiao, F. Yeh // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 4543–4551.

Isothermal thickening and thinning processes in low molecular weight poly(ethylene oxide) fractions crystallized from the melt 6. Configurational defects in molecules - Завантажити.

 

Корисні статті

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.