kpilogo shields

The synthesis and characterisation of novel polyfunctional N-glycidyl epoxies are reported. N,N 0 -Bis(3-chloro-2-hydroxypropyl)-1,2,3,4tetrahydroquinoxaline underwent condensation with formaldehyde at the 6- and 7-positions to provide a mixture of the 6,6 0 -methylene and 6,6 0 /7,7 0 -dimethylene condensation products and oligomers, which were readily converted to the corresponding epoxy compounds. The product composition depended on the molar ratio of formaldehyde employed in the expected way. Enriched 13C n.m.r. spectra indicated that condensation was not completely exclusive to the 6 and 7 positions, and this was confirmed by employing N,N 0 -bis(3-chloro-2-hydroxypropyl)-1,2,3,4-tetrahydro-6-methylquinoxaline in the condensation reaction. The effect of some other substituents and a more limited exercise with the 2,3,4,5-tetrahydro-1H-1,5-benzodiazepine ring are also described. Mixed coupled systems were prepared by condensing N,N 0 -bis(3-chloro-2-hydroxypropyl)-1,2,3,4-tetrahydroquinoxaline in the presence of N,N-bis(3-chloro-2-hydroxypropyl)-3-chloroaniline and N,N-bis(3-chloro-2-hydroxypropyl)-3,5-dichloroaniline, and simple physical blends were prepared by mixing 6,6 0 -methylene[N,N 0 (2,3-epoxypropyl)-1,2,3,4-tetrahydroquinoxaline] with the corresponding dichloro and tetrachloro derivatives of bis[N,N-bis(2,3-epoxypropyl)-4-aminophenyl]methane. The glass transition temperatures and water absorptions of castings prepared from the diamine-cured epoxies are given. The effect of hygrothermal and oxidative aging on the interlaminar shear strength of the most promising systems as the matrix component in unidirectional carbon fibre reinforced composites showed no significant improvement over current high performance composites.

Посилання на статтю:

Epoxy resins based on the 1,2,3,4-tetrahydroquinoxaline and the 2,3,4,5-tetrahydro-1H-1,5-benzodiazepine ring systems / James Davies, Peter Johncock, David A. Jones // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 4897–4906.

Epoxy resins based on the 1,2,3,4-tetrahydroquinoxaline and the 2,3,4,5-tetrahydro-1H-1,5-benzodiazepine ring systems - Завантажити.

 

Корисні статті

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.