kpilogo shields

Dianhydrides of specific molecular architecture was designed and synthesized based on 2,2 0 -disubstituted 4,4 0 ,5,5 0 -biphenyltetracarboxylic dianhydrides (2,2 0 -disubstituted BPDAs). Eight dianhydrides were polymerized with two 4,4 0 -diamino-2,2 0 -disubstituted biphenyl diamines (trifluoromethyl disubstituted groups, or PFMB, and methyl disubstituted groups, or DMB) to obtain two series of PFMB- and DMB-based aromatic polyimides. As the backbone structures of these two series of polyimides are unchanged throughout each series, the effects of the 2,2 0 -disubstituted groups of both the dianhydride and diamine constituents on the solubility and thermal and optical properties as well as the relaxation behavior of these polyimides can be identified. It was found that the PFMB-based polyimides with 2,2 0 -disubstituted BPDAs show excellent solubility while the DMB-based polyimides with the same dianhydrides are less soluble. The same trends can be found for both thermal and thermo-oxidative stability and optical transparency in the ultraviolet and visible light regions. These two series of polyimides exhibit glass transition temperatures (Tg) which show a competition between chain rigidity and linearity with regards to molecular packing. When the size of the 2,2 0 -disubstituted groups is small and their shape is close to spherical, the Tg initially increases with the size of these 2,2 0 -disubstituted groups. This is because of the fact that the steric hindrance of these groups prevents the appearance of a cisconformation of BPDA. However, once these groups possess large size and exhibit anisotropic shapes, their effect on the molecular packing becomes dominant and the Tg starts to decrease. Further, this is the first time that three relaxation processes (the b 1, b 2, and a processes) were observed above room temperature in these aromatic polyimides. We have identified that the b 1 process is attributed to the local motion of the diamine constituents while the b 2 process is caused by the local motion of the dianhydride constituents. The a process is associated with the glass transition. The cooperativity of the molecular motion associated with the b 1 and b 2 processes are also discussed.

Посилання на статтю:

Dianhydride architectural effects on the relaxation behaviors and thermal and optical properties of organo-soluble aromatic polyimide films / Fuming Li, Jason J. Ge, Paul S. Honigfort, Shane Fang, Jyh-Chien Chen, Frank W. Harris, Stephen Z.D. Cheng // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 4987–5002.

Dianhydride architectural effects on the relaxation behaviors and thermal and optical properties of organo-soluble aromatic polyimide films - Завантажити.

 

Корисні статті

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.