kpilogo shields

Crystallization behaviors of crystallizable poly(ethylene terephthalate co ethylene isophthalate) with different molar ratios of polyethylene terephthalate (PET) to polyethylene isophthalate (PEI) were studied both non-isothermally and isothermally by differential scanning calorimetry (DSC). Avrami and Ozawa plots were used to describe the non-isothermal crystallizations. However, the Avrami treatment cannot predict the mechanisms of non-isothermal crystallizations for the above copolyesters, while the Ozawa explanation can be taken to reveal that the non-isothermal crystallization is dominated by heterogeneous nucleation. The activation energies of crystallization were calculated from the Kissinger equation. The copolyester 90/10 shows synergistic effects on non-isothermal crystallization, in that it has the lowest activation energy of crystallization. Isothermal crystallizations were explained by Avrami plots. From lower degrees of supercooling to higher ones, the crystals of the copolyesters grow from low dimension to multidimensions, but the crystallization rates become lower. The percentage of spherulite growth of the copolyester 100/0 (PET homopolymer) is higher than that of the other copolyesters under the same degree of supercooling. Equilibrium crystallization temperatures (Tc0 ) and melting temperatures (Tm0 ) were postulated respectively. Tc0 and Tm0 decrease with the increasing composition of PEI, indicating that the equilibrium crystals of the copolyesters become imperfect. With involvement of PEI, the copolyester is not likely crystallizable perfectly and the crystal becomes less perfect.

Посилання на статтю:

Crystallizations of poly(ethylene terephthalate co ethylene isophthalate) / Baozhong Li, Jiayan Yu, Seungwoo Lee, Moonhor Ree // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 5371–5375.

Crystallizations of poly(ethylene terephthalate co ethylene isophthalate) - Завантажити.

 

Корисні статті

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.