kpilogo shields

Blends of ethylene–propylene rubber (EPM) and nylon 6 are immiscible and highly incompatible. These blends are characterised by a two-phase morphology, narrow interface, and poor physical and chemical interactions across the phase boundaries. Therefore a reactive route was employed to compatibilise these blends by the addition of maleic anhydride grafted EPM (EPM-g-MA). In this reactive route, the maleic anhydride group of EPM reacts with the amino end group of nylon forming a graft copolymer of nylon and EPM (nylon-g-EPM) at the blend interface which decreases the interfacial tension and reduces the coalescence. The influence of the concentration of EPM-g-MA, blend composition, molecular weight of nylon 6, mode of addition of EPM-g-MA and mixing time on the phase morphology of the blends was studied quantitatively by scanning electron microscopy and image analysis. It was found that the addition of EPM-g-MA reduces the domain size of the dispersed phase followed by a levelling off at high concentrations; the levelling off is an indication of interfacial saturation. The optimum amount of the compatibiliser required to saturate unit volume of the interfacial zone was estimated from the emulsification curves. This optimum concentration of the compatibiliser can be considered as the so-called critical micelle concentration (CMC) above which micelles of the copolymer are formed in the bulk phase, which is highly undesirable. Emulsification master curves were obtained by plotting the reduced domain size as a function of EPM-g-MA for the different blend compositions. This was explained based on the interfacial area occupied by the compatibiliser molecule at the blend interface. The experimental results were compared with the current compatibilisation theories. The phase morphology development was studied as a function of the mixing time in the presence and absence of compatibiliser. The influence of reactive compatibilisation on phase inversion and the co-continuous nature of the blends was also investigated. Finally the stability of the blend morphology was analysed by high temperature isothermal annealing in the presence and absence of compatibiliser

Посилання на статтю:

Reactive compatibilisation of heterogeneous ethylene propylene rubber (EPM)/nylon 6 blends by the addition of compatibiliser precursor EPM-g-MA / Sabu Thomas , G. Groeninckx // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 5799–5819.

Reactive compatibilisation of heterogeneous ethylene propylene rubber (EPM)/nylon 6 blends by the addition of compatibiliser precursor EPM-g-MA - Завантажити.

 

Корисні статті

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.