kpilogo shields

The phase diagram and Curie transition behavior in binary crystalline polymer blends of poly(vinylidene fluoride-trifluoethylene) P(VDF/ TrFE) and poly(1,4-butylene adipate) (PBA) were investigated using differential scanning calorimetry, light scattering, and infrared spectroscopy. In order of descending temperature, the phase diagram exhibits a lower critical solution temperature (LCST), two crystal melting transitions, a paraelectric-ferroelectric phase transition, and a single glass transition. Liquid–liquid phase separation is observed at approximately 508C higher than the melting points of P(VDF/TrFE) in the blends with PBA. The cloud point phase diagram is thermally reversible as typical for a true LCST. Increasing PBA concentration results in depression of the melting point of P(VDF/TrFE) in the blends. The analysis based on the melting point depression of P(VDF/TrFE) and PBA gives x 12 ˆ 20.592 at 1608C and 20.071 at 618C, respectively. Based on the shift of the C ˆ O absorption peak, the origin of miscibility in this blend was attributed to specific interactions between the CH2 and/or CF2 sites of P(VDF/TrFE) and the C ˆ O groups of PBA. The isothermal and non-isothermal crystallization behavior of P(VDF/TrFE) in the blends was analyzed in relation to the behavior of the ferroelectric-paraelectric phase transition, often known as the 'Curie transition’. It was found that the addition of PBA (up to 70 wt%) increases the enthalpy of the Curie transition as well as the temperature of the Curie transition. Of particular interest is the possible formation of a ferroelectric phase directly from the melt without passing through the paraelectric phase in the high PBA compositions.

Посилання на статтю:

Miscibility, phase behavior, and Curie transition in blends of vinylidene fluoride/trifluoroethylene copolymer and Poly(1,4-butylene adipate) / Kap Jin Kim , Thein Kyu // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 6125–6134.

Miscibility, phase behavior, and Curie transition in blends of vinylidene fluoride/trifluoroethylene copolymer and Poly(1,4-butylene adipate) - Завантажити.

 

Корисні статті

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.