kpilogo shields

The phase diagram and Curie transition behavior in binary crystalline polymer blends of poly(vinylidene fluoride-trifluoethylene) P(VDF/ TrFE) and poly(1,4-butylene adipate) (PBA) were investigated using differential scanning calorimetry, light scattering, and infrared spectroscopy. In order of descending temperature, the phase diagram exhibits a lower critical solution temperature (LCST), two crystal melting transitions, a paraelectric-ferroelectric phase transition, and a single glass transition. Liquid–liquid phase separation is observed at approximately 508C higher than the melting points of P(VDF/TrFE) in the blends with PBA. The cloud point phase diagram is thermally reversible as typical for a true LCST. Increasing PBA concentration results in depression of the melting point of P(VDF/TrFE) in the blends. The analysis based on the melting point depression of P(VDF/TrFE) and PBA gives x 12 ˆ 20.592 at 1608C and 20.071 at 618C, respectively. Based on the shift of the C ˆ O absorption peak, the origin of miscibility in this blend was attributed to specific interactions between the CH2 and/or CF2 sites of P(VDF/TrFE) and the C ˆ O groups of PBA. The isothermal and non-isothermal crystallization behavior of P(VDF/TrFE) in the blends was analyzed in relation to the behavior of the ferroelectric-paraelectric phase transition, often known as the 'Curie transition’. It was found that the addition of PBA (up to 70 wt%) increases the enthalpy of the Curie transition as well as the temperature of the Curie transition. Of particular interest is the possible formation of a ferroelectric phase directly from the melt without passing through the paraelectric phase in the high PBA compositions.

Посилання на статтю:

Miscibility, phase behavior, and Curie transition in blends of vinylidene fluoride/trifluoroethylene copolymer and Poly(1,4-butylene adipate) / Kap Jin Kim , Thein Kyu // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 6125–6134.

Miscibility, phase behavior, and Curie transition in blends of vinylidene fluoride/trifluoroethylene copolymer and Poly(1,4-butylene adipate) - Завантажити.

 

Корисні статті

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.