kpilogo shields

The structural changes occurring when amorphous cold-drawn poly(ethylene terephthalate) films are annealed at different temperatures (508C–2408C) for different annealing times (10–10 4 s) were investigated by means of X-ray diffraction and microhardness techniques. The X-ray results reveal the appearance of smectic order at 608C with a period of 10.7 Å. At 708C, a layer structure in the scale of 110 Å emerges. Finally, triclinic order is observed above 808C. The appearance of a layer structure prior to the development of triclinic crystals is associated with a density difference along the molecular direction produced by a molecular tilting mechanism. The microhardness behaviour of annealed cold-drawn PET films is correlated to the developing morphologies. At high annealing temperatures (.1008C), the plastic component of hardness is shown to vary with the occurring microstructural changes. Results indicate that the hardness of the amorphous intrafibrilar regions is higher than that of a fully amorphous material. The indentation anisotropy, DH, which is related to the elastic recovery of the material shows a conspicuous decrease at Ta t 708C, which is explained in terms of a relaxation of the fibrils in the chain direction.

Посилання на статтю:

Crystallization of oriented amorphous poly(ethylene terephthalate) as revealed by X-ray diffraction and microhardness / Tsutomu Asano, Francisco J. Baltá Calleja, Araceli Flores, Motonori Tanigaki, Mohammad Forhad Mina, Chie Sawatari, Hideyuki Itagaki, Hiroshi Takahashi, Ichiro Hatta // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 6475–6484.

Crystallization of oriented amorphous poly(ethylene terephthalate) as revealed by X-ray diffraction and microhardness - Завантажити.

 

Корисні статті

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.