kpilogo shields

Molecular dynamics (MD) simulations were carried out to gain an understanding of the interfacial interactions and the phase separation process in a polymer dispersed liquid crystalline (PDLC) system. The most important components of the PDLC system of interest are: E7 (an eutectic mixture of cyanobiphenyl liquid crystals), a crosslinked polyacrylate, and octanoic acid (OA). The miscibility of the different components was investigated and the anchoring characteristics of 4-n-pentyl-4 0 -cyanobiphenyl (5CB) molecules on the penta-acrylate polymer surface were analyzed. The effects of introducing a surfactant on the miscibility and the anchoring strengths were also studied. Bilayers of polymer and liquid crystal (LC) of different alignments, show that an amorphous 5CB structure on the polymer surface was energetically most favorable, whereas homeotropic alignment had the next higher energy and planar alignment was the least favorable. Calculated solubility parameters indicate that prior to polymerization, the prepolymer and LC are miscible and OA is equally immiscible with both of them. Upon polymerization, the polymer is no longer miscible with the LC; phase separation occurs and OA acts as a surfactant forming a layer between the polymer and the LC. Anchoring energies calculated from the interfacial tensions indicate that the LC and polymer interface is strong. On addition of the surfactant, the anchoring energy at the interface of the LC and the surfactant becomes weaker. This decrease in anchoring strength may be one of the major factors responsible for a reduction in droplet size and also a lowering of critical field for switching, both of which are observed experimentally in volume holograms made of these PDLC materials.

Посилання на статтю:

Anchoring characteristics and interfacial interactions in a polymer dispersed liquid crystal: a molecular dynamics study / S.S. Patnaik, R. Pachter // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 6507–6519.

Anchoring characteristics and interfacial interactions in a polymer dispersed liquid crystal: a molecular dynamics study - Завантажити.

 

Корисні статті

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.