kpilogo shields

The solid structure and biodegradation behavior of the compositionally fractionated bacterial poly(3-hydroxybutyric acid-co-3-hydroxypropionic acid)s [P(3HB-co-3HP)] were examined. Utilizing the extracellular poly(3-hydroxybutyric acid) [P(3HB)]depolymerase purified from the bacterium strain Alcaligenes faecalis T1, enzymatic degradation behavior was investigated for P(3HB), poly(3-hydroxypropionic acid) [P(3HP)]and the fractionated P(3HB-co-3HP)s. It was revealed that P(3HB) and P(3HP) showed the distinguishable depolymerase concentration dependence of enzymatic degradation feature. For the fractionated copolyesters, the results indicated that P(3HB-co-3HP)s with higher 3HB contents which form P(3HB)-type of crystallites exhibited much higher enzymatic degradation rates than those of copolyesters with higher 3HP contents which form P(3HP)-type of crystallites, and that the amorphous copolyester could hardly be degraded. The 1H NMR analyses of the enzymatic degradation products revealed that P(3HB) was first degraded into dimers and then into monomers. In contrast, the presence of oligomers higher than dimers was suggested in the degradation products of P(3HP), and the 3HP content dependence of degradation products was confirmed for the fractionated P(3HB-co-3HP)s. In addition, environmental degradabilities were assessed by BOD method in the river water. The results confirmed the environmental degradabilities of P(3HB) and copolyesters except for P(3HP), indicating the inducing effect of 3HB comonomers on the biodegradation of 3HP units in copolyesters.

Посилання на статтю:

Solid structure and biodegradation of the compositionally fractionated poly(3-hydroxybutyric acid-co-3-hydroxypropionic acid)s / A. Cao, Y. Arai, N. Yoshie, K.-I. Kasuya, Y. Doi, Y. Inoue // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 6821–6830.

Solid structure and biodegradation of the compositionally fractionated poly(3-hydroxybutyric acid-co-3-hydroxypropionic acid)s - Завантажити.

 

Корисні статті

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.