kpilogo shields

Copolymers of methyl methacrylate (MMA), and the methacrylic monomers derived from salicylic acid, 2-hydroxy-4-methacrylamidobenzoic acid (4-HMA), and 2-hydroxy-5-methacrylamidobenzoic acid (5-HMA), were prepared by free radical polymerization in N, Ndimethylformamide, DMF, solution at 508C using 2, 2 0 -azobisisobutyronitrile (AIBN), as initiator. Fineman–Ross and Kelen–Tüdos linearization methods, as well as the Tidwell and Mortimer non-linear least-squares treatment were used to calculate the monomers reactivity ratios, giving the Tidwell and Mortimer values from the 95% confidence diagrams, the most probable ones r4 ˆ 0.83, rM ˆ 1.52 and r5 ˆ 0.29 rM ˆ 2.15. The microstructural analysis of the prepared copolymers was performed by 13C (75.5 MHz) nuclear magnetic resonance (NMR) spectroscopy, in terms of sequence distribution and stereochemistry of monomeric units along the copolymer chains. The stereochemical parameters s * ˆ s 4M ˆ s M4 ˆ 0.21 and s * ˆ s 5M ˆ s M5 ˆ 0.19 were determined from the 13C NMR spectra of the copolymers 4-HMA– MMA and 5-HMA–MMA, respectively. Also the Tg of the corresponding homopolymers and copolymers, were analysed by differential scanning calorimetry (DSC) in terms of the Fox equation. Hydration degree of the prepared copolymers was studied in comparison to poly (4HMA), poly (5-HMA) and poly (MMA).

Посилання на статтю:

Free radical copolymerization of methyl methacrylate with methacrylic monomers derived from salicylic acid. Microstructural analysis, chain flexibility and hydration behaviour of the prepared copolymers / C. Elvira, A. Gallardo, J. San Román // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 6911–6924.

Free radical copolymerization of methyl methacrylate with methacrylic monomers derived from salicylic acid. Microstructural analysis, chain flexibility and hydration behaviour of the prepared copolymers - Завантажити.

 

Корисні статті

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.