kpilogo shields

Surface modifications of Ar plasma-pretreated poly(tetrafluoroethylene) (PTFE) film via UV-induced double graft copolymerization were carried out to improve the adhesion with evaporated copper. The PTFE film surface was first modified by graft copolymerization with a monomer, such as hydroxylethylacrylate and acrylamide, which contained functional moities for curing the epoxide groups. The so-modified PTFE surface was subsequently re-exposed to Ar plasma and subjected to UV-induced graft copolymerization with glycidyl methacrylate. The surface compositions of the PTFE films from single and double graft copolymerization were studied by X-ray photoelectron spectroscopy. The adhesion strength of the evaporated copper on the double graft copolymerized PTFE film was affected by the type of monomer used during the first graft copolymerization, the concentration of the first and second graft, the extent of O2 plasma post-treatment after the second graft copolymerization, and the extent of heat treatment after metallization. The T-type peel strength of the Cu–PTFE laminate obtained under optimum conditions was about 19 N/cm, which represented a more than ten-fold increase over that obtained when the PTFE film was treated by plasma alone. The mechanism of the peel strength enhancement and the cohesive failure of the metal–polymer laminate were also investigated.

Посилання на статтю:

Surface modification of poly(tetrafluoroethylene) films by double graft copolymerization for adhesion improvement with evaporated copper / Shaoyu Wu, E.T. Kang, K.G. Neoh, K.L. Tan // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 6955–6964.

Surface modification of poly(tetrafluoroethylene) films by double graft copolymerization for adhesion improvement with evaporated copper - Завантажити.

 

Корисні статті

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.