kpilogo shields

A series of random copolyesters with reasonably high molecular weights were synthesized with varying composition by the bulk copolycondensation of ethylene glycol with dimethyl isophthalate (DMI) and dimethyl terephthalate. Compositions and molecular weights of the copolyesters were determined by 1H NMR spectroscopy and viscometry, respectively. The copolyesters containing DMI of >20 mol% and <90 mol% are crystallizable, whereas the copolyesters with DMI <20 mol% and >90 mol% are amorphous. For the copolyesters containing DMI of >10 mol%, crystallization behaviors were non-isothermally investigated by calorimetry and analyzed by both modified Avrami and Ozawa approaches. Regardless of the composition, the value of the Avrami exponent is 2.8–3.5, depending on the cooling rate, whereas the value of the Ozawa exponent is 2.1–2.6, depending on the temperature. These results indicate that the nucleation and growth mechanisms of the copolyesters are apparently identical to those of poly(ethylene terephthalate). However, the crystallization rate is decreased by incorporating the DMI unit into the polymer backbone and also by lowering the cooling rate. In addition, the crystallization activation energy is found to be increased by incorporating the DMI unit into the polymer backbone. However, both of the analytical approaches show a big discrepancy in the estimation of the exponent which is critical to identify the type of nucleation and growth mechanism in the non-isothermal crystallization even though they have been derived from the same Avrami approach.

Посилання на статтю:

Synthesis and non-isothermal crystallization behaviors of poly(ethylene isophthalate-co-terephthalate)s / S.W. Lee, M. Ree, C.E. Park, Y.K. Jung, C.-S. Park, Y.S. Jin, D.C. Bae // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 7137–7146.

Synthesis and non-isothermal crystallization behaviors of poly(ethylene isophthalate-co-terephthalate)s - Завантажити.

 

Корисні статті

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

Полімерні матеріали

Полімер це велика молекула, або макромолекула, котра складається з багатьох субодиниць. Через їх широкий спектр властивостей, синтетичні і природні полімери відіграють найважливішу і всюдисущу роль в повсякденному житті. Полімери в діапазоні від знайомих синтетичних пластмас, таких як полістирол природний біополімер, таких як ДНК і білки, які є основоположними для біологічної структури і функцій. Полімери, як природні і синтетичні, створюються за допомогою полімеризації багатьох малих молекул, відомих як мономери.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.