kpilogo shields

This paper compares the morphologies observed in two blend systems, namely blends of isotactic and atactic polystyrene, and blends of linear and branched polyethylene. Crystallization of isotactic polystyrene at high temperatures (>~ 200°C) produces immature sheaf-like aggregates of lamellae. Addition of atactic polymer results in modified morphologies that are based upon bundles of lamellae, separated from one another by non-crystalline regions. At high atactic contents sheaf-like objects are no longer observed, crystallization occurring to give structures that are better described as multilayered crystals. At temperatures below ~ 200°C, mature spherulites develop. Addition of atactic polystyrene again results in morphologies in which lamellae are grouped into stacks separated from one another by non-crystalline regions. Again, at high atactic contents a less complex (sheaf-like) overall morphology is observed. In all the above microstructures, lamellae exhibit an inherently hexagonal habit. However, at lower crystallization temperatures observations suggest that lateral lamellar growth may be restricted. Isothermal crystallization of linear polyethylene at temperatures above ~ 125°C results in morphologies in which a complex lamellar hierarchy exists, as a consequence of molecular fractionation during crystallization. Addition of branched polyethylene, which is unable to crystallize at these temperatures, suppresses fractionation such that the resulting morphologies may be described in terms of only one dominant and one subsidiary lamellar population. When viewed along the crystallographic b axis, dominant lamellae appear planar or mildly S-shaped in profile, whilst subsidiary lamellae are planar and inclined at an angle of ~25 ° to the local dominant population. In blends with a high branched content, apparently non-crystalline regions can be seen between individual lamellae. Thus, in polyethylene blends, the non-crystallizing component is located between individual lamellae rather than between bundles of lamellae, as is the case in polystyrene. This difference arises from the parallel growth of dominant and subsidiary lamellae in polystyrene as opposed to the inclined development of subsidiaries with respect to the dominant lamellae in the

Посилання на статтю:

On morphology and polymer blends: polystyrene and polyethylene / A. S. Vaughan // Polymer. – 1992. – Vol 33. – P. 2513-2521.

On morphology and polymer blends: polystyrene and polyethylene - Завантажити.

 

Корисні статті

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.

Вибір професії

Кожна людина зіштовхується у своєму житті з вибором, який найсильніше вплине на все її подальше життя. Йдеться про вибір професії та вибір вищої освіти. Закінчуючи школу, молоді люди стикаються з величезним вибором професій та спеціальностей: інженер, економіст, юрист, менеджер, маркетолог, логіст, фінансист і т.д. При цьому навколо можна чути безліч стереотипних фраз: "Юристи багато заробляють", "Фінансисти працюють з грошима, тому у них хороші зарплати", "Маркетолог - основний людина в будь-якому бізнесі", а часом і просто без обґрунтування - "Менеджер - це круто ". Часом, такі "поради" впливають на вибір професії.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.