kpilogo shields

To explain the characteristics of X-ray scattering by isotactic polystyrene dry gels, a coiled-coil molecular model is proposed instead of the previously reported almost fully extended 12/1 helix having sixfold helical symmetry (per dimer). The coiled-coil chain is assumed to have basically the same 3/1 helical structure of (-TG-)3 conformation as in the crystalline phase and the 3/1 helix axis itself again makes a large helix having a long pitch. The observed chain repeat length of 30.6 ,~ comprises six turns of the 3/1 helix (a total of 18 monomer units) in one turn of the large helix: the 3/1 helix axis itself makes a large helix of 4.08 A radius and tilts by about 40 ° from the direction of stretch. The coiled-coil can be expressed again in terms of a single 6/1 large helix in which the asymmetric unit comprises three monomer units in one turn of the original 3/1 helix. Since the 3/1 helix axis tilts by about 40 °, the axial length of the asymmetric unit becomes 5.1 ~ (6.65 ~ x cos 40 ): the strong 5.1 A meridional reflection comes from the asymmetric unit. Although the detailed structure cannot be defined at this stage, because of uncertainty about the unit cell and the solvent content which contributes coherently with the polymer to the X-ray scattering, the molecular transforms of several coiled-coil models possessing different helical senses seem to explain the characteristics of the X-ray scattering.

Посилання на статтю:

Coiled-coil molecular model for isotactic polystyrene gels / Yozo Chatani* and Norio Nakamura // Polymer. – 1993. – Vol 34. – P. 1644-1648.

Coiled-coil molecular model for isotactic polystyrene gels - Завантажити.

 

Корисні статті

ВНЗ України

Вища освіта є невід'ємним елементом перспективного кар'єрного росту, тому перед кожним абітурієнтом виникає проблема, в які інститути подавати документи. Варто відзначити, що в Україні існує велика кількість вузів. Всі навчальні заклади поділяються на державні та приватні, пропонуючи різноманітні освітні програми по різних профілів. Щоб пошук інститутів дав задовільні результати, слід визначитися з найбільш прийнятними спеціальностями. Також підбір університету передбачає вибір підходящої форми навчання, наявність високої акредитації у вузу і рівень його престижності.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Інженер-механік

Інженер-механік (від лат. Ingenium – талант, обдарованість, і mēchanicus – механік) – це технічний чи технологічний фахівець з вищою освітою, який застосовує отримані знання для конструювання, проектування, моделювання та експлуатації машин, апаратів та технічного обладнання в різних галузях сільського господарства та технічного виробництва. Першими з інженерів були саме механіки; вони розробляли і збирали різноманітні машини і механізми, в яких використовували принципи і закони механіки.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.