kpilogo shields

Polymers have been recognized to exhibit selective permeation rates to gases for more than a century. The commercial reality of this characteristic, however, occurred in the late 1970s. There has been significant commercial activity in this area which has also brought about a rapid increase in the study of polymeric structural variations to optimize the combination of gas separation and permeability (permselectivity). It has been recently noted that upper bound limits exist for the separation of common gas pairs. These limitations will be discussed along with the structural features necessary to achieve the best combination of high permeability combined with high selectivity. One of the speciality polymers receiving significant attention in the past decade is poly(trimethylsilylpropyne) (PTMSP) primarily due to a permeability to common gases an order of magnitude higher than silicone rubber. Structural variations, solvent variations, non-solvent swelling effects and flux decline of PTMSP are discussed. Flux decline, which has been reported in detail in the literature, is believed to be due to two factors. Contamination can significantly decrease permeability which comprises the reason behind many literature citations. Another factor involves a slow collapse of the structure (as cast) which can depend on the casting solvent. Non-solvent swelling promotes an instantaneous increase in permeability which slowly decays back to original values. High glass transition temperature engineering polymers (e.g. polyimides, polyarylates, polycarbonates) yield permselectivity characteristics of interest for gas separation. Structural features and variations of these polymers to achieve high permeability combined with selectivity (e.g. upper bound properties) will be discussed. Surface modification techniques comprise another route to achieve high selectivity for permeable polymers. These methods (e.g. fluorination, plasma modification, u.v. exposure) offer an additional route towards meeting the requirements for separation of gases with polymeric membranes.

Посилання на статтю:

High performance polymers for membrane separation / L. M. Robesont, W. F. Burgoyne, M. Langsam, A. C. Savoca and C. F. Tien // Polymer. – 1994. – Vol 35. – P. 4970-4978.

High performance polymers for membrane separation - Завантажити.

 

Корисні статті

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Види та функції сучасної упаковки

Різноманітна упаковка щільно увішла у життя кожної людини. На полицях магазинів, в інтер'єрах помешкань можна побачити десятки пляшочок, коробок, аерозольних болончиків. Термін існування упаковки в нашому житті може продовжуватися від кількох хвилин до кількох років. Що ж таке сучасна упаковка? Чому вона займає стільки місця в нашому житті?

Хімічне машинобудування

Хімічне машинобудування багатопрофільна галузь машинобудування, що поєднує в собі природні та експериментальні науки (наприклад, фізика і хімія), разом з науками про життя (наприклад, біологія, мікробіологія та біохімія). Математику та економіку вокористовують для розробки, перетворення, транспортування, управління виробничими процесами, які перетворюють сировину в цінні продукти.

Інженер-конструктор

Хто такий інженер-конструктор? Даним питанням задаються багато людей, які бажають пов'язати своє життя з цією професією. Варто відзначити, що ця професія однією з найбільш високооплачуваних на сучасному ринку праці, яка характеризується високим попитом з боку роботодавців. Інженер-конструктор машинобудування повинен володіти аналітичним складом розуму, підвищеною уважністю до деталей і відповідальним підходом до роботи. Дана діяльність пов'язана з прорахунками і різноманітним обладнанням. Першокласний інженер-конструктор механік володіє також такими рисами характеру, як раціональність і ерудованість. Важливу роль відіграє стресостійкість, адже робочий процес є досить трудомістким і при потребі замовника вимагає готовності швидко вносити зміни в готові креслення.

Інженер-машинобудівник

Ні для кого не секрет, що при сучасних умовах життя, темпах розвитку промисловості, безперервній автоматизації та оптимізації роботи механізмів та виробничих процесів, великою популярністю та попитом на ринку праці користується професія інженера, особливо інженера-машинобудівника.

Щоб відповісти на питання «Хто такий інженер-машинобудівник?», необхідно розуміти , що несе в собі кожне з цих слів окремо. Інженер – це людина, яка отримала освіту з визначеного фаху. Інженер – це творець техніки. Інженер – це особа, що професійно займається інженерією, тобто на основі поєднання прикладних наукових знань, математики та винахідництва знаходить нові рішення технічних проблем. Тобто, виходячи з цих загальновживаних визначень слова «інженер» зрозуміло, що цій професії може присвятити себе лише людина з неабиякими здібностями, які ґрунтуються на знанні точних наук, логічному мисленні, невичерпному терпінні і постійному бажанні вдосконалювати світ інженерії. Від латини ingenium — здатність, винахідливість, що є свідченням того, що інженером перш за все є людина-думаюча, яка знаходиться в безперервному пошуку відповідей на складні технічні завдання.